- Dit onderwerp bevat 1,946 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 3 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Visueel Buitenzijde › Project van mijn Astra TwinTop
Was gezellig Tjarda, leuk je ontmoet te hebben en je wagen gezien. Deze p pannenkoek had wel de computer mee, maar geen dongel.
Konden we de wagen niet uitlezen helaas.
Snel weer afspraak maken in Heemskerk voor de voorste veren.
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Dat komt helemaal goed max. Super bedankt voor de korte dakuitleg. heeft ook vandaag nog geholpen
ik hoop je eerder terug te zien dan de tourrit voor de veren!
Dat komt helemaal goed max. Super bedankt voor de korte dakuitleg. heeft ook vandaag nog geholpen
ik hoop je eerder terug te zien dan de tourrit voor de veren!
Aangezien die grill van max errug mooi was ben ik opzoek gegaan heb wel een nieuw model gevonden wel wat prijzig voor een grilletje. https://www.originalcarparts.nl/vauxhall-astra-h-gtc-en-twintop-grill-13247081 even overna denken en of kijken of ik hem vind op ebay. zal vast wel lukken
Aangezien die grill van max errug mooi was ben ik opzoek gegaan heb wel een nieuw model gevonden wel wat prijzig voor een grilletje. https://www.originalcarparts.nl/vauxhall-astra-h-gtc-en-twintop-grill-13247081 even overna denken en of kijken of ik hem vind op ebay. zal vast wel lukken
Nee joh, die moet je niet nieuw kopen… worden genoeg aangeboden rond 80 euro
Nee joh, die moet je niet nieuw kopen… worden genoeg aangeboden rond 80 euro
Die velgbeschermers gaan echt wel mooi staan hoor!
Grill op eBay zoeken!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Die velgbeschermers gaan echt wel mooi staan hoor!
Grill op eBay zoeken!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Beste Trada ga niet zoals iemand uit Heemskerk gedaan heeft, met rubber hamer op die ringen slaan. Dan sla je ze zo kapot! :ohmy: :sick:
Gewoon geduldig met die tooltjes en handkracht. Is het beste.
Beste Trada ga niet zoals iemand uit Heemskerk gedaan heeft, met rubber hamer op die ringen slaan. Dan sla je ze zo kapot! :ohmy: :sick:
Gewoon geduldig met die tooltjes en handkracht. Is het beste.
Zal goed komen. Zal morgen even kijken of ik tijd heb en lekker weer is!
Zal goed komen. Zal morgen even kijken of ik tijd heb en lekker weer is!
Ik wou gaan kijken om de rimsavers te monteren toen kwam ik tegen dat mijn bakje met water zat. Leeg gegooid maar max had mij zoveel informatie gegeven dat ik de niet meer weet hoe op te lossen.
Ik wou gaan kijken om de rimsavers te monteren toen kwam ik tegen dat mijn bakje met water zat. Leeg gegooid maar max had mij zoveel informatie gegeven dat ik de niet meer weet hoe op te lossen.