- Dit onderwerp bevat 457 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 1 maand geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Visueel Buitenzijde › Project van mijn Astra TwinTop
Bedankt haha. Zeker heb er wel zin ook in de rit lekker lang rustig rijden met de kap open over de snelweg
middagje naar max geweest. Heel veel geleerd daar en gezellig ook! En die man met dat petje heeft de auto ook weer een stoerdere look gegeven waarneer die open is
zo is mijn voorkant nu ongeveer 2 cm lager (als ik het goed zeg) en weer veel nieuwe dingen geleerd.
Before:
Tussendoor:
After:
Daarna ging max de velgendans doen? voor de velg beschermers. helaas geen beelden van… haha geloof op mijn worden het was leuk om te zien. en de auto is ook goed door de opcom gekomen
Helaas de terugweg veel file en regen had mijn dak op de vluchtstrook dicht gedaan :silly: :silly:
Joehoe
Goed bezig Max…
Maar had Tjarda ook gebak meegenomen ?
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
We hebben rasp patat gegeten. Heerlijk.
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Max wou geen gebak. Heb hier echt een sterren bakker zitten. Volgende keer neem ik gebak mee
De verlaging is goed te zien, het is ongeveer 1.8cm. Net genoeg denk ik om de wagen een mooie look te geven.
Tja de velgen dans, dat had je moeten opnemen.
Ha ha. Gemiste kans
Voor die velgen dans kom ik stiekem nog een keer terug
Ha ha, te laat
Kijk, weer lekker bezig geweest!
Je zei 1.8mm verlaging max, je bedoelt denk ik 1.8 cm?
Je ziet het inderdaad goed, staat net wat beter zo ja! Top!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Idd 1.8cm
Volgens de postnl app zou de grill morgen binnenkomen. Eigenlijk vandaag maar dat was al verplaats? vind het alsnog wel redelijk snel is vrijdag verzonden
Binnenkort langs max en dan bevat ook mijn astra een cruise control. Helaas hoeft max niet meer de velgen dans te doen. had het echt moeten filmen haha.
De dag begon zo mooi. Maar alleen ik krijg het voor elkaar om tijdens het inparkeren met een velgenrand beschermer alsnog de velg te raken
ohh das spijtig foutje is zo gemaakt .kun je opnieuw laten afdraaien zijn ze weer als nieuw.ik merk zelf dat je met zo een velgen je parkeer beleid moet aan passen haha ik ontwijk stoepjes en parkeer plekken met hoge stoep je zit er zo op met indraaien.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat is vervelend maar miss krijg je het nu wel voor elkaar de velgendans van max vast te leggen haha
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Och jeetje, ja zo had ik het vorig jaar ook. Met mijn nieuwe velgen, je hoort schrrrrrrr en het is al te laat.
Echt balen man! Ach zo heb je weer een leer momentje. je had nog een reserve ring toch?v