- Dit onderwerp bevat 457 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 1 maand geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Visueel Buitenzijde › Project van mijn Astra TwinTop
de grill is meer spitser van gtc en twintop .er is zelfs verschil in de bouwjaar 2006 en 2007 gtc en twintop dat wist ik ook niet .ik had een irmscher grill gekocht gtc 2006 voor op mijn twintop 2007 maar die paste ook niet .ik heb wel koplampen gekocht uit astra station 2006 die pasten wel.zover ik weet zijn motorkap en bumper ook niet uitwisselbaar
Het ziet er niet uit van een Astra H, het rooster is ook anders.
Hoi hoi,
Aangezien ik pas om 4 uur moest beginnen het weertje lekker is en daarnaast ook tijd had dacht ik ga maar verder aan mijn leiding slang van de achterbak had veel geprobeerd en het lukte maar niet het stroomde niet. Dus heb ik geprobeerd het bakje los te krijgen van boven dus de aansluiting op het dak dat lukte voor 75% de rest kreeg ik niet los waardoor ik dus nog geen 1cm open kon krijgen. Maar doordat ik alsnog met mijn vingers ertussen kon kon ik vuil weghalen weer aan elkaar geklikt waardoor die nu weer loopt Niet even snel als de rechter maar ik ben tevreden beter dan niet. bedankt voor de tips allemaal
Mooi !
Weer een opgelost probleem…
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
Kijk, dat is al een stuk beter.
Zou hem nog wel even wat beter schoon maken dat hij nog wat vlotter loopt!
maar dit is al resultaat
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
2de en 3de keer na het filmpje liep die al een stuk sneller. dus toen nog 4 a 5x gespoelt en het overtollige afval weggehaald aan het einde van de buis !
toppie!!!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Booskijkers besteld zullen ergens binnen een maand binnenkomen van ebay die ga ik in de kleur van de auto laten spuiten daarnaast ook nog opzoek naar een passende tweedehands vauxhall grill. puur omdat die logo is veel mooier is dan de opel logo
Vauxhall grill van 3 deurs astra h passen ook werd er gezegd. Klopt dit?
alleen gtc model past op twintop en bouwjaar is ook belangrijk facelift model past ook niet op 2006 model
Maar 2007 past dus niet op 2006. Geldt dit voor meer dingen like bumper spoiler ect
Ja ze bedoelen de coupe GTC 3 deur.
Nee gewone gril past niet en kijk eens goed, ze zien er niet uit.
De lucht gaatjes ontbreken, dan heb je lamellen.
Ziet er niet uit.
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk