- Dit onderwerp bevat 457 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 1 maand geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Visueel Buitenzijde › Project van mijn Astra TwinTop
Leuk verhaal wel!. Kijk ik post het op een forum dus ik kan kritiek verwachten . Anders zou ik het hier niet posten dit was meer naar het idee van mijn vriendin ik zelf wou hem ook chrome laten. Daarnaast dacht ik van ik plastidip het dan en trek het eraf als het niet leuk staat (voordeel van die troep)
Kijk de auto wordt als uiterlijk gewoon acceptabel. Niet to much gewoon normaal dik) die zwarte accenten staat mooi maar zoals je ookal zij het kan to much zijn daarom ook eerst even bekijken voordat het zeker wordt
Overigens bedank ik wel voor de kritiek in plaats van gewoon te zeggen ja mot je doen. Hoor ik liever nee dat mot je niet doen want:
Tjarda,
Ik waardeer je gedrevenheid en je openheid, als je voor een overtuiging, gevoel of mening uitkomt zullen er mensen zijn die dat delen of afwijzen.
Dus ?
Ieder zijn mening. Gelukkig, anders reden we allemaal in Trabantjes.
Amerikanen hebben daar echt de beste uitspraak over : “Opinions are like asshole’s, everybody’s got one.. :evil:
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
netjes verwordt duimpie omhoog :P
Dagje heemskerk geweest voor mijn intreur helaas heb ik en missend onderdeel. Andere velgen beschermers werkte ook niet dus ze zijn er nu af. Het enige wat was gelukt zijn de stabilisator stangen
Verstuurd vanaf mijn snelbinder met Tapatalk
Tja was wel gezellig, maar wat een teleurstelling Tjarda. baal als een stekker.
Zo had het moeten worden, de blauwe stripjes,
Volgende keer beter
Komt goed. Zal het oplossen hopelijk dan andere keer wel en dan met de andere toevoeging
Tjarda,
Keulen en Aken zijn ook niet op één dag gebouwd…
De stabilisatorstangen zijn gelukt, die missie is geslaagd.
En een leuk dagje met Max, is ook een heleboel waard…
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
Een leuke dag met max en sjierd. Is een halve tank wel waard