- Dit onderwerp bevat 457 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 1 maand geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Visueel Buitenzijde › Project van mijn Astra TwinTop
Kijk,
Dat zijn de tips waar we wat aan hebben !
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
[quote=”Tjarda” post=70967]Ik vind hem mooi passen! Maar die pasvorm is dus precies hetzelfde als bij mij. Is niet even recht met de moterkap
Ik persoonlijk zou voor het spuiten eerst kijken of de pasvorm niet kon worden aangepast,het is waarschijnlijk gewoon ABS kunststof dus daar kan je heel veel mee.
Verstuurd vanaf mijn snelbinder met Tapatalk
[/quote]
ABS voor een paar booskijkers ?
Denk het niet, een te dure grondstof. Veel waarschijnlijker is het PP (PolyPropyleen), smelt temperatuur 65 ‘C en en een spuitgiettemperatuur van 260’C.
De beste manier om dit te vervormen is het door en door te verwarmen tot ongeveer 95 graden, dan op te spannen in de gewenste vorm. en dan te fixeren…
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
Citeer voor probleem rechter voorlicht. Die staat op een vage wijze hoger waardoor die niet goed aansluit. Links wel. Onder de rechterkoplamp past een autosleutel. Links niet… moet het eens uitzoeken verder is de pasvorm perfect.
Zal morgen een foto maken van het probleem. Zodra ik naar huis rijdt
Zal morgen een foto maken van het probleem. Zodra ik naar huis rijdt
of de motorkap moet opnieuw gesteld worden zitten vaak stel dopjes miss dat die aan de bestuurders kant te ver uit sta dat je motorkap iets hoger valt. zou het miss kunnen zijn. of denk ik wat heel raars nu….
Motorkap staat goed heb ik al gecontroleerd
Oké de foto’s
Links staat goed rechts passen 1.5 sleutel tussen …
Je kan je licht unit niet iets laten zaken ? Zit hij bij de onderste schroef achter de bumper goed in z.n pas mal ?
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Boven in de twee bouten heb ik alles al geprobeerd. Hiervoor zal de bumper eraf moeten
Leen. Inderdaad klopt en heb mijn denk en doe werk bij de twee bovenste al uitgevoerd. Dus dan binnenkort de bumper eraf.
IEmand die toevallig weet hoe de spiegelkap eraf gaat (die kap die in kleur is)
dat is een irritante kap, bij de randen aan kap kant drukken en trekken.
Gelukt max
Jij bent ook bezig he…. wat voor kleur is dit?? Plasicdip, :P
Schijnt metallic zwart te zijn. Eerder mag zwart gecombineerd met metallic. Vind het wel mooi passen op zilver
En vind Plastidip wel handig mocht ik het niet meer willen is het er zo af