- Dit onderwerp bevat 457 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 1 maand geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Visueel Buitenzijde › Project van mijn Astra TwinTop
Wil ze best overnemen maar moeten er afspreken waarneer.
Ik kom vrijdag naar Rotterdam, maar heb geen tijd om ze te monteren.
Dat moet je zelf doen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Dat komt wel goed. Tot hoelaat ben je in Rotterdam? Moet tot 18 uur werken …
Paar kleine vraagjes?
past deze in de twintop? https://www.cargoods.nl/armsteun-opel-astra-h-zwart-stof.html
Passen die rimmringz op deze banden ik heb namelijk banden met zo een genoemde velgen beschermer maar dat werkt niet heel goed zoals je kan zien
[spoiler]
Waarneer je 20km/u of harder gaat zie je het toch niet of op afstand van de foto maar ik vind het zonde :P
Geen enkel probleem
Op wat was dat het antwoord? op de rimm of beide of de tijd?
Op de rimmrings dat ze passen
Uhm zat ff te kijken toen ik thuis kwam in de auto. Ik zie dat er een soort inham is die ik niet heb
Ik zit met hetzelfde probleem, zie alleen maar steunen voor auto met bekerhouder achter
Kamei heeft er 1 die je op de bouten van je rail zet.
Ik zocht er een zonder buiten ect lijkt mij persoonlijk een stuk veiliger voor mijzelf en mijn auto :P
Aangezien leen een prachtig ontwerp had gemaakt *kuch kuch*
bij deze alvast het prototype
zodra ik tijd hebt zal ik ze erop zetten een een echte foto sturen :P
En max bedankt voor het gezellige uurtje, de tips voor het dak en natuurlijk de velgenbeschermers ;)!
Zoals je ziet geeft het toch weer een extra look
Was gezellig Tjarda, leuk je ontmoet te hebben en je wagen gezien. Deze p pannenkoek had wel de computer mee, maar geen dongel.
Konden we de wagen niet uitlezen helaas.
Snel weer afspraak maken in Heemskerk voor de voorste veren.
Dat komt helemaal goed max. Super bedankt voor de korte dakuitleg. heeft ook vandaag nog geholpen
ik hoop je eerder terug te zien dan de tourrit voor de veren!
Aangezien die grill van max errug mooi was ben ik opzoek gegaan heb wel een nieuw model gevonden wel wat prijzig voor een grilletje. https://www.originalcarparts.nl/vauxhall-astra-h-gtc-en-twintop-grill-13247081 even overna denken en of kijken of ik hem vind op ebay. zal vast wel lukken