- Dit onderwerp bevat 53 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 5 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › Polijsten met machine van mijn Astra TT OPC.
Carrosserie kit en een paar bouten doet wonderen.Hij zit weer vast.
@ Diana, jij ben niet lief. Doe es lief!
@ Jan, s een idee staalwol, was ik nog niet opgekomen. Dat zie je dan weer wel op grijs. :P
@ Ronnie, nou dat is absoluut waar.
@ Leen, die man is een echte liefhebber.
Super mooi max
Maar waarom heb je mijn twintop niet gedaan gelijk hahaha
Hij staat er strak bij complimenten
Zo hé Max, die is brutaal,zou ik nie durve :silly:
Je hebt de verkeerde kleur Johan :blink:
Als ik die ATT van Maxx zo zie staan denk ik dat ik de collega’s die de tour gaan rijden maar ga adviseren om een zonnebril mee te nemen
tjonge jonge wat blinkt die ATT
Hallo leen ik zal niet durfen tegen max wat een gigant is dat
Ronnie schreef “Had die van mij ook goed gepoetst, komen steeds meer plekjes tevoorschijn na de wasbeurt :lol:”
Grappig is dat hé, dat zijn nou de zaken waar ik goed op let, na het schoonmaken gebruiken ze het wondermiddel en dat verdwijnt na verloop van tijd. Ik koop de auto alleen als ze niet het wondermiddel hebben gebruikt.
Dat heet Glaze Leen
Is echt top spul haha.
Daarom wil ik hem nu ook eerst polijsten en alles wat dan overblijft werk ik wel weg met Glaze
Ter voorbeeld
Glaze van Poor boys
Ohh dat heb ik idd ook, is perfect spul hoor Ronnie. Heb ik laats mijn wagen mee gepoetst.
Laat het poetsen en polijsten beginnen
ohh wat heb jij een mooie ruimte om te poetsen, geel lastige buren die komen zeuren.
Het verschil is al zichtbaar
Is bij een maatje van mij Max, 6000m2 tuin dus indd geen lastige mensen
Moet die van mij ook nog wat schoon maken. allemaal Sahara stof… :angry: :ohmy:
Morgen dan maar een zonnebril opzetten
Motorkap voor:
Na:
De rest zien jullie morgen