TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Over de website › Over de website › Plaatsen van links/fotos
- Dit onderwerp bevat 92 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 4 maanden geleden door BadBert.
-
AuteurBerichten
-
woensdag 12 juni 2019 om 20:16 #77811
Zeg luister hoor is ff hier Max, ik geloof dat we weer eens richting Aalten moeten jongen
woensdag 12 juni 2019 om 20:16 #77820Zeg luister hoor is ff hier Max, ik geloof dat we weer eens richting Aalten moeten jongen
woensdag 12 juni 2019 om 20:27 #77824Ik wil zeker niet van jou af Max, al zou je het zelf willen dan kom je nog niet van me af, whahaaa….
Hopelijk snel een keer bijkletsen , bij de Tour was je hem gevlogen. Ik was na de middag pauze ook iedereen kwijt, halve tocht alleen gereden met Zoë.
GRTS Ronald
woensdag 12 juni 2019 om 20:27 #77832Ik wil zeker niet van jou af Max, al zou je het zelf willen dan kom je nog niet van me af, whahaaa….
Hopelijk snel een keer bijkletsen , bij de Tour was je hem gevlogen. Ik was na de middag pauze ook iedereen kwijt, halve tocht alleen gereden met Zoë.
GRTS Ronald
woensdag 12 juni 2019 om 20:27 #77961Ik wil zeker niet van jou af Max, al zou je het zelf willen dan kom je nog niet van me af, whahaaa….
GRTS Ronald
woensdag 12 juni 2019 om 20:27 #77774Ik wil zeker niet van jou af Max, al zou je het zelf willen dan kom je nog niet van me af, whahaaa….
GRTS Ronald
woensdag 12 juni 2019 om 20:35 #77833Anoniem- Topics: 2550
Ja kan dat… ?:silly: :cheer:
Bedoel ik ben nu toch al op oorlogspad…Doeeslief zeg ik dan Diana, Leen het word hoog tijd idd.
woensdag 12 juni 2019 om 20:35 #77842Anoniem- Topics: 2550
Bedoel ik ben nu toch al op oorlogspad…Doeeslief zeg ik dan Diana, Leen het word hoog tijd idd.
woensdag 12 juni 2019 om 20:35 #77970Anoniem- Topics: 2550
woensdag 12 juni 2019 om 20:35 #77780Anoniem- Topics: 2550
woensdag 12 juni 2019 om 20:58 #77840Gefeliciteerd :side:
Een tafel voor en donatie ik heb er wel een kleine bijdrage voor over
Meschien een idee om een kopje voor donatie op het forum bij tevoegen ik onderhoud zelf ook websites en ik weet de kosten ervan en er wordt hier vrijweinig aan terug verdient door o.a ads. Dus een kopje voor donatie’s zou niet weerstaan. messchien een leuk kleurtje terug te krijgen op het forum? donator kleurtjeSpelfouten inbegrepen ben een dyslect
woensdag 12 juni 2019 om 20:58 #77850Gefeliciteerd :side:
Meschien een idee om een kopje voor donatie op het forum bij tevoegen ik onderhoud zelf ook websites en ik weet de kosten ervan en er wordt hier vrijweinig aan terug verdient door o.a ads. Dus een kopje voor donatie’s zou niet weerstaan. messchien een leuk kleurtje terug te krijgen op het forum? donator kleurtjeSpelfouten inbegrepen ben een dyslect
woensdag 12 juni 2019 om 20:58 #77975Gefeliciteerd :side:
woensdag 12 juni 2019 om 20:58 #77790Gefeliciteerd :side:
woensdag 12 juni 2019 om 21:08 #77859Dat knopje zat ik ook al aan te denken.
Maar eens onderzoeken.Bij de tour in september nog even ouderwets collecte whahaaaa
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel") -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.