- Dit onderwerp bevat 21 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 2 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Tigra TwinTop (TTT) › Alles over de Tigra TwinTop › Parkeersensoren
Kga me der eens aan moeten zetten…bij tijd en stond :P
Is hinderlijk ze te missen als je er aan gewend bent!
Deze zitten er dus bij mij in, effe rondzoeken…
Zijn dus orginele gm sensors. Je kan nu wel zoeken op gm nummer of Bosch nummer.
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Effe update…
Langs de garage gereden maar daar zeiden ze dat ze de sensoren niet konden uitlezen omdat die achteraf bijgeplaatst werden.
Prijs van één sensor gevraagd : 140€ :sick:
Op EBay gezocht en afbraaksensors gevonden in de juiste kleur van een Vectra C, kabel met 4 sensors : 70€…
Ik heb die maar besteld omdat ik al de grote gaten en houders had
Vandaag eindelijk de bumper gedemonteerd, ging inderdaad redelijk gemakkelijk. Bumper terug gemonteerd om zelfde fout vast te stellen :blink:
Alle sensors trilden wel normaal en toen ik de twee middelste afdekte, werkten de buitenste wel normaal!?
Nog even verder gezocht en de nummerplaathouder verwijderd en wat bleek…deze stond aan de buitenzijde een beetje naar achter geplooid waardoor de sensors afgingen :pinch:
Twee extra vijzen langs de buitenzijde van de plaathouder gezet en het probleem was opgelost.
Hopelijk bespaart deze post menig zoekwerk:evil:
och och tja hoe simpel kan iets soms zijn……. nou zo dus maar je heb wel reserve sensors nu dat dan weer wel :woohoo:
Sensors genoeg nu ja
Oh dus door de nummerplaat ging die af….. pfff :ohmy: :dry: