- Dit onderwerp bevat 260 reacties, 22 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 3 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Meetings en ritjes › Midden en Noord Nederland › Opel Twin Top Tour 2018
Ohh wat ben je weer bezig, ik ga ook morgen. Zondag ochtend nog eff de puntjes op de i.
Idd machtig irritant dat stuifmeel en en dat zand ook. Ik heb nu zo’n superzachte doek aangeschaft. Polijst doek geloof ik dat het heet. Kun je als het ware de auto mee afstoffen zeker als er alleen maar stuifmeel op ligt.
Ben benieuwd hoeveel foto’s we gaan nog gaan zien van zwetende mensen die hun cabrio gereed maken voor de Opel Twin Top Tour :silly:
B) B)
Ben benieuwd hoeveel foto’s we gaan nog gaan zien van zwetende mensen die hun cabrio gereed maken voor de Opel Twin Top Tour :silly:
B) B)
:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:
We gaan het morgen zien…..;)
We gaan het morgen zien…..;)
Mika heeft besloten dat hij dit jaar NIET mee gaat.
Dus bij ons is het alleen Pieter en Dionne dit jaar.
We hebbenner sin an!
Camera accus zijn aan het laden, ik laad de drone ook op voor de zekerheid, even kijken of ik daar wat mee kan doen.
Is hier nu aan t regenen, maar anders maak ik morgen ochtend de att nog even schoon
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Mika heeft besloten dat hij dit jaar NIET mee gaat.
Dus bij ons is het alleen Pieter en Dionne dit jaar.
We hebbenner sin an!
Camera accus zijn aan het laden, ik laad de drone ook op voor de zekerheid, even kijken of ik daar wat mee kan doen.
Is hier nu aan t regenen, maar anders maak ik morgen ochtend de att nog even schoon
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Belangrijke TIP !!!!!
Gezien de weersverwachting van morgen(zie foto) is het een must om als bestuurder in 2 etappes een Cap (zie foto) te dragen daar een zonnebril onvoldoende is voor de invallende zonnestralen.
We willen met deze tip voorkomen dat je door de zonnestralen wordt verblind en schade oploopt.
Wij zelf hebben dit (inval van de zonnestralen) ervaren in de voorbereiding, neem om die reden deze Tip serieus.
Is de locatie en starttijd al bekend ik heb nog niets ontvangen
Is de locatie en starttijd al bekend ik heb nog niets ontvangen
Is verstuurd door moi.
Bij deze,
Hoef niets meer aan toe te voegen toch…..;) B)
Dank je wel max zie jullie morgen
Het doet me nu al zeer aan de ogen…Max B)