TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Stel jezelf even voor › Opel Tigra Twintop uit 2006
- Dit onderwerp bevat 45 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 8 maanden geleden door Diana.
-
AuteurBerichten
-
zondag 24 februari 2019 om 01:45 #60221
Ziet er perfect uit hoor Wilko. Prachtige upgrade voor je wagen. De schakelaar kun je misschien even demonteren……voorzichtig.
Eff kijken water aan de hand is? Anders mag je hem ook even opsturen naar mij, dan kijk ik er even naar.
Ben bang dat één schakelaar lastig te vinden is en een setje kost toch snel weer 45 euro meen ik.Ik heb hem al even uit elkaar gehaald, maar wist niet precies waar ik het veertje terug moest plaatsen, dus klikt hij nu niet meer.
Het heeft geen haast, maar ga proberen om voor de winter een schakelaar te vinden :-)maandag 25 februari 2019 om 12:07 #60469Goedemorgen
Gistermiddag ben ik begonnen om het bestuurderspaneel te vervangen, dit ging makkelijker dan ik dacht :-)
Gelijk gekeken welke speakers er achter de panelen zitten, blijkbaar de speakers die ik wilde bestellen. Alleen had ik de kwaliteit van de speakers beter verwacht.
De speaker was mooi droog, geen waterschade of iets wat er op lijkt. Heb geprobeerd om nog achter de speaker te kijken, maar die zat zo goed vast dat ik niet heb geprobeerd om het te forceren.Tijdens het plaatsen van het nieuwe paneel vond ik nog een bonnetje uit Heathfield, Engeland van 19-12-2018.
Oud paneel
Nieuw paneel
Ontzettend blij met het resultaat, de rechterkant ga ik niet vervangen. Het paneel is er net zo slecht aan toe als die er nu op zit.
Gistermiddag nog heerlijk met de kap open gereden richting mijn schoonouders, toen we terug naar huis zouden heb ik geprobeerd het dak dicht te doen. Helaas weigerde het dak, geprobeerd om het dak handmatig dicht te krijgen. Dit ging niet meer, inmiddels staat de Tigra droog in de loods van het werk. En heb ik gisteravond telefonerend met Max geprobeerd het dak als nog dicht te krijgen. Dit ging helaas niet en staat het dak nog steeds open.
Ik ga nu proberen woensdag vrij te krijgen om vervolgens richting Max te rijden zodat we alsnog het dak dicht krijgen.De flappen zijn iets naar binnen gedraaid, maar daarna niks meer
Aan deze kant zit de kofferbak niet vergrendeld, aan de andere kant zit die wel vergrendeld
Attachments:maandag 25 februari 2019 om 12:13 #60472Anoniem- Topics: 2550
Dat zijn die Pioneer speakers toch die er nu in zitten, zijn 140 euro meen ik. Die had ik ook gekocht in mijn Tigra, het geluid viel mij erg tegen.
De JBL speakers zijn stuk beter, mooie lage tonen en midden.Tja helaas, er mankeert meer aan dan even via een telefoontje kan doen. Woensdag gaat het goed komen. Neem je knopje ook mee.
maandag 25 februari 2019 om 12:30 #60479Ziet er goed uit wilcospike, dan bedoel ik de deuren hé.
Jammer van je dak maar dat gaat heel snel goedkomen begrijp ik. Wat was er aan de hand met de oude deurpanelen?maandag 25 februari 2019 om 12:32 #60486Ziet er goed uit wilcospike, dan bedoel ik de deuren hé.
Jammer van je dak maar dat gaat heel snel goedkomen begrijp ik. Wat was er aan de hand met de oude deurpanelen?In principe niks mee aan de hand, ze zaten bij het setje lederen stoelen. Heb de linker kant nu vervangen omdat die in Engeland bij de passagiers kant zat, was die nog in nieuwstaat.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
donderdag 28 februari 2019 om 00:12 #60724Goedenavond =D
Vanochtend rond een uur of tien de Tigra bij mijn werk opgehaald, om vervolgens richting Heerhugowaard te rijden.
Na het starten van de auto, toch nog maar eens het knopje van het dak proberen, jullie raden het vast al…….
Die ging natuurlijk in één keer dicht. :blink:
Max geappt dat het dak weer dicht ging, en besloten om alsnog richting Heerhugowaard te rijden.Tadaaaaa, het dak zat weer dicht!!
Even gestopt op de afsluitdijk, heerlijk weertje om met de kap open te rijden
Eenmaal aangekomen in Heerhugowaard en Max ontmoet te hebben, is hij gelijk begonnen de auto uit elkaar te halen :P
Zodat hij de micro switch onder de hoedenplank vast kon zetten, zodat die niet los kan gaan.
Rubbers vast gekit, om lekkage te voorkomen.
Dorpels doorgeprikt, zaten er een paar dicht.
Auto uitgelezen op foutcodes, die waren er zeker.. Maar na het wissen van de foutcodes kwamen ze niet terug.Ik heb de kapotte schakelaar van de stoelverwarming bij Max achter gelaten, hij zou er na gaan kijken =D
Ben superblij dat Max vandaag tijd heeft vrij gemaakt om mijn Tigra na te kijken, alleen was ik vergeten om oranjekoek voor Max mee te nemen, die heeft die tegoed voor de volgende keer!donderdag 28 februari 2019 om 01:43 #60732Het is ook wel een hele mooie tigra zeg.
Fijn dat het weer in orde is hé.donderdag 28 februari 2019 om 01:59 #60739Het is ook wel een hele mooie tigra zeg.
Fijn dat het weer in orde is hé.Echt wel, ontzettend blij dat de Tigra het weer goed doet! :-)
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
donderdag 28 februari 2019 om 02:05 #60742Anoniem- Topics: 2550
Was leuk je te ontmoeten Wiko, mooie wagen en vind de velgen ook apart.
Fijn dat alles weer werkt.
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
donderdag 28 februari 2019 om 11:03 #60746En je weet het eigenlijk weer van te voren.
EN weer een tevreden klant en het was geen straf gisteren om terug te rijden. Het lijkt zo gewoon maar het blijft altijd weer mooi hoe Max de klachten oppakt en op lost,
Je hebt weer een big Mac verdient.
GrKees
donderdag 28 februari 2019 om 14:20 #60764kijk, dat heeft ons alles max weer eens goed voor elkaar
top werk weer!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")donderdag 28 februari 2019 om 19:43 #60824Idd een mooie tigra. Enne.. geen oranjekoek jonge jonge… dat Max je dan nog helpen wou
donderdag 28 februari 2019 om 22:19 #60842Anoniem- Topics: 2550
Wanneer iemand heel aardig is Diana is dat niet erg….. komt dan wel een andere keer. Aardige mensen geven mij een goed gevoel, dat is ook wat waard he.
Heb ik ook altijd bij jou hoor…. :blush: :kiss:
donderdag 28 februari 2019 om 22:36 #60846Hihi… haast hij zich te zeggen. :kiss:
donderdag 28 februari 2019 om 22:39 #60850Anoniem- Topics: 2550
Ech nie hoor…..
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.