TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Meetings en ritjes › Midden en Noord Nederland › Opel meeting zondag 5 april
- Dit onderwerp bevat 111 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 6 maanden geleden door Striker.
-
AuteurBerichten
-
zaterdag 4 april 2015 om 17:12 #15331Anoniem
- Topics: 2550
Ik zal kijken… Denk niet dat ik eerst naar de bilt kom en dan terug ri Amersfoort.misschien komen we wel even langs bij meeting in Amersfoort.
zaterdag 4 april 2015 om 17:55 #15332Yow Max,
Wil je die DVD’s morgen nog voor mij meenemen? Ik neem mijn laptop mee en dan kan ik ze daar ter plekke rippen. Alvast bedankt! Tot morgen.
zaterdag 4 april 2015 om 17:58 #15333Anoniem- Topics: 2550
Goed dat je het nog even zegt, ik was het vergeten. :silly:
Nou mijn wagen is schoon, van onder en boven. :blink:
zaterdag 4 april 2015 om 20:11 #15335De mijne stond in de drop zone van een stel kraaien, ik wil hem wel wassen maar er is alleen plek onder de boom met die kraaien…… Wil hem het liefst ff door de wasstraat rijden morgen want ik kan de deur nu niet uit omdat iemand op de kids moet passen. Toch twijfel ik over de wasstraat….. Auto is net terug van de autoschadehersteller, hij is nu 48 uur uit de oven, kan de wasstraat dan al wel? Oh ja, vraag me af of de wasstraat al vroeg open is op eerste paasdag….
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
zaterdag 4 april 2015 om 20:23 #15336De mijne stond in de drop zone van een stel kraaien, ik wil hem wel wassen maar er is alleen plek onder de boom met die kraaien…… Wil hem het liefst ff door de wasstraat rijden morgen want ik kan de deur nu niet uit omdat iemand op de kids moet passen. Toch twijfel ik over de wasstraat….. Auto is net terug van de autoschadehersteller, hij is nu 48 uur uit de oven, kan de wasstraat dan al wel? Oh ja, vraag me af of de wasstraat al vroeg open is op eerste paasdag….
zou 24/24 open zijn zal effe de link geven
effe klikkie doen
ik ga ook effe langs daar dan :Pzaterdag 4 april 2015 om 20:27 #15337Ok cool, dan pak ik die ook. Zag net dat er in mijn woonplaats Zoetermeer niet eerder dan 10 uur een wasstraat open is, dat is dus geen optie, maar jouw link is perfect. Ik zal met de hand de auto nog wat afspoelen thuis zodat het ergste eraf is :-)
zondag 5 april 2015 om 09:27 #15342Hmmm het is hier droog en de zon schijnt, toch ff snel met de hand wassen dan maar :-)
zondag 5 april 2015 om 11:34 #15343Aan het weer gaat het niet liggen vandaag.
Wens alle deelnemers een fijne dag toe
B) B)
zondag 5 april 2015 om 20:58 #15347Anoniem- Topics: 2550
Ben net weer thuis, vond het een geweldige dag. Leuke ploeg Twintoppers!
Altijd weer mooi om de mensen op het forum dan eens in real life te spreken en ideeën uitwisselen. Was ook perfect weer. :P
Bedankt mannen voor de gezelligheid, Jeroen bedankt voor de krentenbollen. :cheer:
zondag 5 april 2015 om 21:22 #15349Aansluitend op de woorden van Max,
Ook ik ben even langs geweest en leuk om met een aantal collegae Twin Topper te spreken.
Jammer dat ik 2 andere dakloze ( Frank van het goor en Vincent Roos)niet heb gezien (wel foto’s op FB) met hun mooie dakoze Opels
Mag hopen dat we 17 mei ook het weer van vandaag hebben
B) B)
Ps, nog iemand een prijsje gewonnen?
zondag 5 april 2015 om 21:36 #15351Anoniem- Topics: 2550
Ps, nog iemand een prijsje gewonnen?
Die gasten van de jury hebben geen verstand van Tigra Twintop. wil er liever niet meer over praatten. :P :silly:
speciaal ruimte gehouden voor de beker in mijn koffer…… en …
maandag 6 april 2015 om 01:14 #15353jarno heeft een beker gewonnen
dinsdag 7 april 2015 om 02:26 #15359Anoniem- Topics: 2550
Dat was ook een prachtige Twintop. Die moest ook wel in de prijzen vallen.
Mooie foto Dylan, wat doet die Jeroen nou weer voor mijn wagen? Zo zie je niets meer van mij wagen. :huh: :silly: :woohoo:
dinsdag 7 april 2015 om 02:32 #15360Dat was ook een prachtige Twintop. Die moest ook wel in de prijzen vallen.
Mooie foto Dylan, wat doet die Jeroen nou weer voor mijn wagen? Zo zie je niets meer van mij wagen. :huh: :silly: :woohoo:
die jeroen toch ook altyd he haha grapje eh jeroen
dinsdag 7 april 2015 om 03:09 #15361[quote=”Max_VTTT” post=38073]Dat was ook een prachtige Twintop. Die moest ook wel in de prijzen vallen.
die jeroen toch ook altyd he haha grapje eh jeroen ;)[/quote] heeft er trouwens iemand nog foto’s van onze twintop’s op de meet want op fb kom je alleen die van jeroen en die andere met zijn zwarte tegen
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.