- Dit onderwerp bevat 111 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 6 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Meetings en ritjes › Midden en Noord Nederland › Opel meeting zondag 5 april
Als ik het goed heb zijn dit de gegadigden tot nu toe, wat stemmen we af voor 5 april?
1 Dreesen uit Limburg
2 Max uit Heemskerk
3 Striker (Andrew) uit Zoetermeer
4 Astra Topper uit Barneveld
5 Silverbullet uit Utrecht
6 Red_Twintop uit ???
7 Ice Angel (Jarno) uit ???
8 Roland uit ???
Tja wat moeten we afspreken, ergens elkaar treffen en dan gezamenlijk daar binnen rijden is wel leuk.
Komt Dylan ook? Think Twice? zou wel een mooi gezelschap zijn dan van de vaste forum bezoekers.
Tja wat moeten we afspreken, ergens elkaar treffen en dan gezamenlijk daar binnen rijden is wel leuk.
Komt Dylan ook? Think Twice? zou wel een mooi gezelschap zijn dan van de vaste forum bezoekers.
jep ik kom en ik dacht ice angel (jarno) en roland gaat blijkbaar ook Max_VTTT :silly:
Ohh nou dan kan ik ook weer rustig slapen. Hele mooie groep komt er dan, heb er zin in. Neem mijn laptop ook mee met volle accu.
OK Cool! Kunnen we daar meteen al onze problemen oplossen :P Cruise Control, lekkages, achterklep, noem maar op! :woohoo: :silly:
vind ik ook een goed plan ja :silly: :woohoo: :P
Jullie maken het ook wel erg bond he, ik opper alleen maar dat ik een laptop mee neem. Wil natuurlijk niet zeggen dat ik gelijk al mijn gereedschap ook mee ga nemen.
Nee dat doen we niet, we plannen gewoon na de 5 april een klus meeting. Wel kunnen we dan 5 april bekijken wat er allemaal nodig is om problemen te verhelpen. Dan kunnen jullie inkopen gaan doen voor de 5e april.
Is goed, ik haal wel koeken :P
Neem ik mijn goede humeur wel mee. :P
Ik heb een dakloze zonder problemen, mag ik wel komen? :silly: :P
B) B)
natuurlijk ben je ook welkom astra topper :silly: :silly: :P :P B) B)
Als ik het goed heb zijn dit de gegadigden tot nu toe, wat stemmen we af voor 5 april?
1 Dreesen uit Limburg
2 Max uit Heemskerk
6 Red_Twintop uit ???
8 Roland uit ???
1 Dreesen uit Limburg
2 Max uit Heemskerk
6 Red_Twintop (dylan) uit antwerpen
8 Roland uit ???
ik heb daarstraks even met dreesen gepraat en het lijkt ons het beste om als groep binnen te rijden en dus onderweg voor de meet af te spreken op bepaalde plekken voor degene die van hier meegaan he :P
DUS!!
voor degene die mee gaan of mee willen naar deze meet : gelieve voor zaterdag iets te laten weten en van waar je komen moet dan kan ik even zien en een plannetje maken waar of welke plekjes we het beste afspreken B)
alvast bedankt
mvg dylan B)
Zoals t er nu naar uit ziet, kan ik helaas niet
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Zoals t er nu naar uit ziet, kan ik helaas niet
oh das zonde man