- Dit onderwerp bevat 195 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 5 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › opel astra h 1.4 probleempje
Hij is in april dit jaar deels gereviseerd, kopervisie en zuigerveren. Daarna een jankend geluid.
Nu 18.000 km verder, motor loopt uitstekend. Geen olie verbruik, zuinig en meer kracht.
Maar ja dat geluid, nu gaat de motor er weer uit, dan vervang ik alle krukas lagers. ha ha ha. Dat geluid moet er uit!
okey dus jou motor is weer in nieuw staat B)
en dat je dat geluid eruit wil hebben dat begrijp ik zou ik zelf ook gek van worden hahahaha
Ja na deze revisie is alles vervangen. Kosten ongeveer dikke 1000 euro. Dan doe ik het nog zelf.
dat scheelt idd een hoop dat je het zelf kan doen en 1000 euro valt opzich nog wel mee vind ik want je kan er weer jaren mee vooruit als het goed is
Idd, ik heb het hele onderstel al vervangen, opnieuw getectyleerd en nu de motor.
Alleen de bak zou nog gereviseerd moeten, is niet nodig. heb wel nieuwe vloeistof in gedaan en drukgroep / koppeling platen vervangen.
Wat ik nu wel doe, nu kan ik er bij, is de centrale hydraulische uitdrukker(koppeling) vervangen.
Gelijk heb je als het toch open leg en je kan er makkelijk kan je het beter gelijk meenemen
ik zal hem is mailen want is idd een mooi prijsje alleen is me duits niet zo sterk/ken het totaal niet hahaha :P
Nou meestal doe ik:
Hallo, ….
Ich interessiere mich für den Kabelsatz Z14XEP
Was kostet es, um es an die Niederlande zu senden?
GrüBe
thnx max ga hem nu mailen B)
net mailtje terug verzendkosten zijn 17,90 B)
heb hem besteld en nu rustig wachten tot het pakketje aankomt
toevallig een idee hoelang dit meestal duurt max
Meestal 3 – 4 werkdagen. Als je hem hebt maken we een afspraak ok.
okey prima max laat het je weten als ik hem binnen heb
zojuist het pakketje met de kabelboom binnen gekregen B)