- Dit onderwerp bevat 195 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 5 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › opel astra h 1.4 probleempje
Ik was er ook in meegegaan hoor Diana…. sommige vrouwen….nou je weet het zelf wel. ehh nee jij niet ..:side: :woohoo:
Ik was er ook in meegegaan hoor Diana…. sommige vrouwen….nou je weet het zelf wel. ehh nee jij niet ..:side: :woohoo:
Had ik nog niet gelezen. Je bent nog net optijd met het corrigeren :cheer:
Had ik nog niet gelezen. Je bent nog net optijd met het corrigeren :cheer:
Sorry Diana, excuses, :oops: was een typefoutje, die voorspellende tekst ook,verdorie zeg.:lol:
Sorry Diana, excuses, :oops: was een typefoutje, die voorspellende tekst ook,verdorie zeg.:lol:
hahaha nou me moeder is er helemaal happy mee hoor :P :P
hahaha nou me moeder is er helemaal happy mee hoor :P :P
Gelukkig, had ook niet anders verwacht hoor,hij ziet er veel beter uit,vind deze bekleding trouwens erg mooi,en dat is niet omdat ik deze ook in m’n auto heb zitten hoor,vind hem mooi.
Veel plezier ermee hé.
Gelukkig, had ook niet anders verwacht hoor,hij ziet er veel beter uit,vind deze bekleding trouwens erg mooi,en dat is niet omdat ik deze ook in m’n auto heb zitten hoor,vind hem mooi.
Veel plezier ermee hé.
Het is idd een hele.mooie bekleding heb het zelf ook in me att toen gehad en was er blij mee
Het is idd een hele.mooie bekleding heb het zelf ook in me att toen gehad en was er blij mee
mwah, ik vond hem niet zo, heb liever bruin leer
muwhahahahahahahhaahhaha
sorry :P LOL
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
mwah, ik vond hem niet zo, heb liever bruin leer
muwhahahahahahahhaahhaha
sorry :P LOL
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Pieter, nu ga ik toch echt aan je twijfelen hoor
Pieter, nu ga ik toch echt aan je twijfelen hoor