- Dit onderwerp bevat 195 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 5 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › opel astra h 1.4 probleempje
Dat ziet er wel even stukken beter uit. Wat zegt je moeder er van? Alleen nu nog schoon maken binnen.
Dat ziet er wel even stukken beter uit. Wat zegt je moeder er van? Alleen nu nog schoon maken binnen.
me vader vind het helemaal top en is er super blij mee
me moeder die moet ik vanavond laat ophalen dus wat zei er van vind weet ik nog niet hahaha
me vader vind het helemaal top en is er super blij mee
me moeder die moet ik vanavond laat ophalen dus wat zei er van vind weet ik nog niet hahaha
“Je moeder moet het nog zien”Ik zou dat ouwe meubilair nog maar niet weg doen want “vrouwen” :woohoo:
“Je moeder moet het nog zien”Ik zou dat ouwe meubilair nog maar niet weg doen want “vrouwen” :woohoo:
Hahaha laat ik het zo zeggen dat ouwe komt er niet meer in :P :P maar weet bijna wel zeker dat me ma het ook mooi vind
Hahaha laat ik het zo zeggen dat ouwe komt er niet meer in :P :P maar weet bijna wel zeker dat me ma het ook mooi vind
Ohh Leen ik lig in een deuk… :side: :woohoo: :woohoo: maar idd je hebt zoals gewoonlijk gelijk. Ik heb daar niet aan gedacht.
Maar vrouwen kunnen soms totaal onverwacht een hele andere wending geven aan een nieuw ding.
Ohh Leen ik lig in een deuk… :side: :woohoo: :woohoo: maar idd je hebt zoals gewoonlijk gelijk. Ik heb daar niet aan gedacht.
Maar vrouwen kunnen soms totaal onverwacht een hele andere wending geven aan een nieuw ding.
goede verbetering :P
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
goede verbetering :P
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
”Je moeder moet het nog zien”Ik zou dat ouwe meubilair nog maar niet weg doen want “vrouwen” :woohoo:
Min puntje Leen, min puntje !!
”Je moeder moet het nog zien”Ik zou dat ouwe meubilair nog maar niet weg doen want “vrouwen” :woohoo:
Min puntje Leen, min puntje !!
Ik was er ook in meegegaan hoor Diana…. sommige vrouwen….nou je weet het zelf wel. ehh nee jij niet ..:side: :woohoo: