- Dit onderwerp bevat 24 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 5 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Astra TwinTop (ATT) › Alles over de Astra TwinTop › Onmiddellijk gong geluid
Wat wil je nog meer.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Vandaag bij Pieter geweest voor de dak/kofferbak storing. Wederom weer geweldig geholpen, enkele smeerpunten nagekeken. Kortom, Pieter geweldig bedankt.
Zelf ook weer iets wijzer geworden.
Leve ons forum.
En wat was het. Vertel vertel
Een vorige raparatie was helaas niet zo robuust uitgevoerd (wasnt me!) en er was 1 krimpkousje verdwenen, 1 kabel los en 1 kabel praktisch los…..
Dit allemaal van het “kleine aftakkinkje” aan de draadboom bij het scharnier bij de kofferklep.
Dak werkt nu weer naar behoren!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Goed bezig jonguh. Dokter Pieter haha
Heb er de zelfde dag lekker mee kunnen toeren door de wouwse plantage, met een brede glimlach op mijn gezicht. Wat een fijne auto is het toch. En Pieter, nogmaals onze dank.
Geniet er van blijft altijd gaaf dat cabrio rijden. Altijd jammer dat de rit dan ten einde is. Je rijd zo makkelijk om met zo’n twintop. Je ontdekt echt nieuwe wegen met zo’n auto
Geniet er van blijft altijd gaaf dat cabrio rijden. Altijd jammer dat de rit dan ten einde is. Je rijd zo makkelijk om met zo’n twintop. Je ontdekt echt nieuwe wegen met zo’n auto
Je krijgt er zelfs een zelfrijdende auto van, als ik bij mijn huis naar links stuur (de Posbank op) rijdt Teigetje de haarspeldbochten vanzelf.
Na een keer of 500 rijdt ze het als vanzelf…
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
[quote=”Michel” post=84191″]Geniet er van blijft altijd gaaf dat cabrio rijden. Altijd jammer dat de rit dan ten einde is. Je rijd zo makkelijk om met zo’n twintop. Je ontdekt echt nieuwe wegen met zo’n auto
Je krijgt er zelfs een zelfrijdende auto van, als ik bij mijn huis naar links stuur (de Posbank op) rijdt Teigetje de haarspeldbochten vanzelf.
Na een keer of 500 rijdt ze het als vanzelf…
Het is een leuke en een gave verslaving
Vandaag (Hemelvaartdag) heerlijk genoten van ritje, dak moest helaas op het einde dicht, regen.