- Dit onderwerp bevat 62 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 11 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Stel jezelf even voor › Nu ik beetje weet hoe deze site werkt wil ik me alsnog even voorstellen
Zie je mij eten Stefan…. jawel met mes en vork. ha ha ha:blush:
Zie je mij eten Stefan…. jawel met mes en vork. ha ha ha:blush:
Hahhaa…
Zie mij Stefan tjonge jonge…
Enne zo’n broodje kun je alleen maar als een bouwvakker eten. hahha…
Probeer dat maar eens met mes en vork te eten. :rolleyes:
Hahhaa…
Zie mij Stefan tjonge jonge…
Enne zo’n broodje kun je alleen maar als een bouwvakker eten. hahha…
Probeer dat maar eens met mes en vork te eten. :rolleyes:
wat gaaf nog iemand uit eindhoven
wat gaaf nog iemand uit eindhoven
Hoi Michel,
Dat is gaaf nog iemand van het forum uit Eindhoven, ik kom ook uit Eindhoven dus we zullen ons vast wel een keertje tegenkomen onderweg in de city, het is me wel opgevallen dat je er weinig ziet rijden met een Twintop.
Grt Perry
Hoi Michel,
Dat is gaaf nog iemand van het forum uit Eindhoven, ik kom ook uit Eindhoven dus we zullen ons vast wel een keertje tegenkomen onderweg in de city, het is me wel opgevallen dat je er weinig ziet rijden met een Twintop.
Grt Perry
Dat lijkt mij wel, Eindhoven is niet zo groot. Jullie hebben ook nog dezelfde kleur wagen, ha ha ha.. :x
Dat lijkt mij wel, Eindhoven is niet zo groot. Jullie hebben ook nog dezelfde kleur wagen, ha ha ha.. :x
Hahaha. Ja is een mooie kleur maar ik zie er zat rijden in Eindhoven. Ik zie vaak een zwarte versie rijden en zo’n pannacotta gebeuren.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Hahaha. Ja is een mooie kleur maar ik zie er zat rijden in Eindhoven. Ik zie vaak een zwarte versie rijden en zo’n pannacotta gebeuren.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Inderdaad Max toevallig ook nog alle twee dezelfde kleur, tenminste toch nog iets mooi`s hier in dat dorpje hahahaa
Inderdaad Max toevallig ook nog alle twee dezelfde kleur, tenminste toch nog iets mooi`s hier in dat dorpje hahahaa
Hahaha denk dat ik dan toch niet goed heb opgelet Michel, zal toch eens wat beter rondkijken :-) Zien we elkaar keer rijden tijd voor een bakkie bij de pomp heb ik dan altijd wel ff