- Dit onderwerp bevat 62 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 11 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Stel jezelf even voor › Nu ik beetje weet hoe deze site werkt wil ik me alsnog even voorstellen
Afgesproken Leonardo, de 27e trakteer ik jou en natuurlijk Max op koffie met gebak, daarna drinken we pilske als de tour afgelopen is. Verheug me nu al op de najaarstour de 27e (Tenminste als ik mee mag doen)
Afgesproken Leonardo, de 27e trakteer ik jou en natuurlijk Max op koffie met gebak, daarna drinken we pilske als de tour afgelopen is. Verheug me nu al op de najaarstour de 27e (Tenminste als ik mee mag doen)
Weet wat je zegt, zijngrootverbruikers hoir
Weet wat je zegt, zijngrootverbruikers hoir
Hahahaha,hij is leuk,dat soort grappen houd ik van.
Maar wat is GROOT verbruik,na zo’n zes á zeven gebakjes haak ik af hoor,moet wel anders gaat er geen bic mac,mac bacon,mac shicken en een milkshake meer in,dus ja,persoonlijk vind ik dat geen GROOT verbruik :mad:
:y32b4:
Bij Max is dat een ander verhaal,die gaat na het eten de deur uit met nog iets voor onderweg,kijk dat zal je mij nooit zien doen.
Hahahaha,hij is leuk,dat soort grappen houd ik van.
Maar wat is GROOT verbruik,na zo’n zes á zeven gebakjes haak ik af hoor,moet wel anders gaat er geen bic mac,mac bacon,mac shicken en een milkshake meer in,dus ja,persoonlijk vind ik dat geen GROOT verbruik :mad:
:y32b4:
Bij Max is dat een ander verhaal,die gaat na het eten de deur uit met nog iets voor onderweg,kijk dat zal je mij nooit zien doen.
Ohhh overdrijven is ook een vak he Leen. toevallig dat je mij zo ziet hoor.
Kijk deze dame eens…:-P
Ohhh overdrijven is ook een vak he Leen. toevallig dat je mij zo ziet hoor.
Kijk deze dame eens…:-P
Ja,haar schaamtegevoel is ver te zoeken hoor,en ze vind het nog leuk ook.
Ja,haar schaamtegevoel is ver te zoeken hoor,en ze vind het nog leuk ook.
Ik heb nog nooit zo’n grote hopper gezien Leen. Speciaal geval zeker.
Ik heb nog nooit zo’n grote hopper gezien Leen. Speciaal geval zeker.
Ooooo….. stelletje lummels,mij zomaar inde wall of shame te zetten. :mad:
Het moest van jullie voor de foto.
Ooooo….. stelletje lummels,mij zomaar inde wall of shame te zetten. :mad:
Het moest van jullie voor de foto.
Aangenaam,mijn naam is Haas.