TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Stel jezelf even voor › Nu ik beetje weet hoe deze site werkt wil ik me alsnog even voorstellen
- Dit onderwerp bevat 62 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 11 maanden geleden door Michel.
-
AuteurBerichten
-
donderdag 6 augustus 2020 om 13:13 #123567
Hallo beste forumvrienden,
Mijn naam is Perry en kom uit Eindhoven, nu ik inmiddels ‘n beetje weet hoe deze prachtig mooie site werkt ben ik dan ook vaak te vinden op dit forum om al die mooie verhalen met interessante tips en wetenswaardigheden te lezen, en wil mij alsnog even voorstellen.
Ik ben sinds kort trotse bezitter van een Opel Astra Twintop 1.8 bj. 2006, aangezien ik altijd al een fanatieke Opel rijder ben geweest is dit dan pas mijn eerste Cabrio, en wat vind ik dat hartstikke leuk en vooral nu ik op het forum gelezen heb dat jullie ook een Twintop tour organiseren wat mij zeker hartstikke leuk lijkt om daaraan mee te mogen doen om zo ook andere leden van dit forum te leren kennen. Gisteren heb ik Max al leren kennen, omdat ik op dit forum al zoveel goede reacties had gelezen wist ik zeker dat Max de monteur zou zijn die het probleem met het sluiten van de klep zou kunnen repareren. Mooi optijd op de afgesproken tijd aanwezig en kennis gemaakt met Max, hij begint me daar te sleutelen, ondertussen gezellig praatje gemaakt en in een mum van een tijd had hij het probleem al gevonden. Na het vervangen van de kabelboom was het probleem dan ook snel verholpen. Daarna heeft hij een servicebeurt aan de kap gedaan en alles goed afgesteld en was het weer helemaal in orde, als je ziet hoe professioneel en snel hij het probleem verholpen heeft dan kan je zien dat Max een op en top vakman is die weet waar hij mee bezig is, gewoon super.!! Daarna zijn we samen ‘n broodje gaan eten bij de lunchroom en kon ik gelukkig weer met open dak naar huis rijden.
Max, 1000 maal bedankt dat je me zo goed geholpen hebt, vind het echtwaar helemaal geweldig.!! Een hartstikke geweldig persoon die ik via het forum heb leren kennen en zo hoop ik meerdere leden te leren kennen tijdens een meeting of een Twintop tour.
Hopelijk tot gauw allemaal, groetjes Perry
donderdag 6 augustus 2020 om 13:30 #123568Nou Perry,dan zal ik maar beginnen om je welkom te heten hier,een hele mooie kleur ATT die niet vaak voor komt,meestal zie je ze in die saaie kleuren zwart of zilver,hahaha,oeioeioei,daar gaan reacties op komen vrees ik :-)
Ik heb een Corsa D gehad in deze kleur en het was echt een prachtige kleur.
Maar bij deze veel plezier hoor.
Groetjes, Leen.donderdag 6 augustus 2020 om 22:25 #123615Welkom Perry !
Veel veilige en open kilometers toegewenst….
En ja, wij zijn hier dól op foto’s…
Wat de najaarstour betreft zitten wij inderdaad op het moment de laatste puntje op de i te zetten, de onderhandelingen met de horeca uitbaters zijn in volle gang en de motor begeleiders zijn bezig met de papieren en het rijden van de route en de afzetpunten bepalen.
Nog een paar dagen voor het inschrijvingstopic opengaat… :oops:
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECUKnutselsmurf..
donderdag 6 augustus 2020 om 22:26 #123616Welkom dan ook op dit forum Perry
En hoef niets meer te vertellen over de problemen en hoe deze opgelost kunnen worden,
Dus nu maar snel genieten met je cabrio maar dat zal met dit weer geen probleem worden
Gr
Kees
Goed he Leen Ik heb het nog niet over de kleur gehad. Vind het ook echt jammer dat de kleur wit overslaat.donderdag 6 augustus 2020 om 22:37 #123625Hahaha Kees,inderdaad vergeten joh,mischien had ik een black-out,of in het geval van jou auto een
white-out :-Pdonderdag 6 augustus 2020 om 23:03 #123675Anoniem- Topics: 2550
Nou nou die Leen durft wel he, een hele mooie kleur ATT die niet vaak voor komt,meestal zie je ze in die saaie kleuren zwart of zilver,hahaha
Nou wij hebben al kennis gemaakt Perry. welkom. :-?
zaterdag 8 augustus 2020 om 12:26 #123963Hoi Leen, ik wou al eerder reageren maar site gaf telkens FOUT aan en dat ik iets moest aanzetten,,,??? waardoor ik niet kon antwoorden maar zie nu dat hij het weer doet.
Hartelijk dank, vind zelf ok best mooie kleur, had ik vaker gehoord maar ik zal maar niet vertellen dan dat ik em eigenlijk zwart wou gaan spuiten hahahaha.
Wens je een heel fijn weekend en geniet van het mooie weer.
Grt Perryzaterdag 8 augustus 2020 om 12:31 #123964Dankje wel Teigetje,
Hartstikke mooi om te horen dat er weer een Twintop tour aan zit te komen, nou ik wacht af en bij deze wil ik me nu al inschrijven, helemaal geweldig maar we horen het wel op het forum.
Het is deze week weer mooi weer om beetje rond te toeren met kappie open maar ben er wel achter gekomen dat je petje op moet zetten want echt in een mum van een tijd ben je zo rood als een tomaat hahahahaha
Wens je een heel fijn weekend en geniet van het mooie weer, tot gauw bij de TT tour.
Grt Perryzondag 9 augustus 2020 om 03:57 #124058Leuk Perry, ook een twin top ik verheug me nu al op de najaarsrit ik wil graag al de mensen ontmoeten waar ik al de vehalen van lees
Rob van den Berg
TTT 1.8zondag 9 augustus 2020 om 11:31 #124059Zeker weten hartstikke leuk met zo Twintop, dit is mijn eerste Cabrio en bevalt me goed. Ja echt lijkt mij ook hartstikke leuk die najaarsrit, hoop dat het dan ook doorgaat ivm Corona maar verwacht dat het geen probleem zal zijn. Kei leuk al die mensen leren kennen vh forum.
Fijne zondag en geniet vh mooie weer, lekker nu met het kappie open
Grt Perrydinsdag 11 augustus 2020 om 14:06 #124318Welkom hier!!
Veel plezier met je twintoppie
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")woensdag 19 augustus 2020 om 01:36 #124875Inderdaad een Twintop, wat een fijne wagens zijn dat. Ik verheug me nu ook al op de najaarstour de 27e september, dan zien we elkaar daar.
Grt Perrywoensdag 19 augustus 2020 om 01:36 #124893Inderdaad een Twintop, wat een fijne wagens zijn dat. Ik verheug me nu ook al op de najaarstour de 27e september, dan zien we elkaar daar.
Grt Perrywoensdag 19 augustus 2020 om 02:59 #124889Als dat je eerste keer is moet jij voor het gebak zorgen hoor,staat in het huisregelement,lees de statuten er maar op na :silly:
woensdag 19 augustus 2020 om 02:59 #124919Als dat je eerste keer is moet jij voor het gebak zorgen hoor,staat in het huisregelement,lees de statuten er maar op na :silly:
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.