- Dit onderwerp bevat 26 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 10 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Meetings en ritjes › Grens BE-NL › Nieuwjaarsmeet 2015 – TT/CT
Ik rijd zondag waarschijnlijk naar een vriend van me van tt/ct en dan vertrekken we vanuit breda om 12u
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik ga zo dadelijk vertrekken voor de mensen die ook komen vandaag tot strax
Goede reis, tot straks!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Dank je jij ook
Goede reis, tot straks!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
overigens die chiptuning waar we het over hadden heb je voor de 1.8 in 2 stage’s bij eds
en voor de 1.4 16v was ik vekeerd het levert 10pk extra :
eds chiptuning opel TTT 1.4 16V
Hey red twintop,
Heb je ook ervaring met die stage 1 chiptuning voor de 1.8? Vind dat wel een heel aantrekkelijke prijs namelijk.
Groetjes
Jeroen
Nee ervaring me die van de 1.8 heb ik niet aangezien ik zelf met de 1.4 16v
Is die wel gechipt dan?
nog niet wordt binnenkort wel nog gechipt heb 1jaar garantie van uit de garage dus het word effe wachten tot de garantie voorbij is
Ik zag dat ze het ook kunnen opsturen. Weet je hoe dat precies in zijn werk gaat dan? Ik wil namelijk nog een sportuitlaat aanschaffen met een grotere buisdiameter. Is natuurlijk zonde als ik hem maar 1 keer kan gebruiken en ik zou erna pas de uitlaat aanschaffen.
nee ik weet niet hoe dit in zijn werk gaat en zou inderdaad zonde zijn ja
Was maar een triestige bedoening op de “meeting”!
Toch nog even een gesprekje gehad met een paar Twin Toppers maar was wel tevreden dat ik dit gecombineerd heb met een bezoekje aan onze vrienden in Delft want echt niet de moeite om tot daar te komen! :dry: