- Dit onderwerp bevat 26 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 10 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Meetings en ritjes › Grens BE-NL › Nieuwjaarsmeet 2015 – TT/CT
Ook dit jaar organiseert Tigrateam/Corsateam weer een nieuwjaarsmeeting.
Dit als afsluiting van een top jaar met mooie auto’s, meetings en evenementen. Maar ook als starter voor een hopelijk net zo’n prachtig 2015
Het adres is net zoals vorig jaar en al die andere jaren weer bij AC De Meern.
Hopelijk kunnen we jullie deze dag allemaal verwelkomen om elkaar de hand te schudden en het nieuwe jaar in te luiden
Tot dan, tot 2015
zondag 4 januari 2015
van 13:00 tot 16:30
Meerndijk 59, De Meern
meer info op : https://www.facebook.com/events/380092858833566/380568372119348/?notif_t=plan_mall_activity
Oh wat een leuke actie, zal eens kijken of dat gaat lukken. Gaan we ook een hapje eten met z’n allen? denk het wel toch?
Hmm, denk niet dat ik daar bij kan zijn….
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Lijkt me leuk, eens kijken of ik dat verder kan regelen qua agenda
Dat kunnen we misschien wel even combineren met een bezoekje aan onze vrienden in Delft.
Als er niets tussenkomt kom ik even aan met de ATT of Corsa van de vrouw
B) B)
Heb de agenda geraadpleegd, ik ben erbij rond 13u00. Gaan er nog anderen heen uit Haaglanden?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
DEELNEMERS VAN DEZE SITE;
:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:
Astra Topper ATT of Corsa
Striker TTT
Max_VTTT TTT
Ovi TTT
Ik denk dat ik ook ga, moet nog even meer zekerheid hebben.
Ik kom ook!
Eerst even mijn vrouwke droppen bij onze vrienden in Delft dan kunnen de vrouwkes lekker wat bijkletsen en komen de mannen wat lullen over autokes. B)
Hey Ivo, Delft?, hoe laat ben je dan bij Gouda? Ik vertrek rond 12u15 uit Zoetermeer dus kan even na half 1 bij de eerste benzinepomp na Gouda langs de A12 staan. Zin om het laatste stukje op te rijden vanaf daar?
Wie volgt, teller staat inmiddels op 4 deelnemers vanaf de Twin Top.be site
B) B)
Nog geen flauw gedacht wanneer we daar (in Delft) gaan toekomen of wanneer wij daar vertrekken naar jullie dus dat zal wat lastig worden vrees ik.
Ok zien we elkaar gewoon in de Meern
Even in het juiste topic verder. Ik heb nog nooit aan een dergelijke meeting meegedaan dus heb geen idee, ik neem wel een flesje drinken mee. Lijkt er op dat het droog weer zal zijn :-)