- Dit onderwerp bevat 30 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 1 maand geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Visueel Buitenzijde › nieuwe kleine aanwinst
maarja een v8 met 730 pk met open uitlaat en de jankende turbo’s die je hoort heerlijk hoor dat luste ik ook wel haha
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
klopt leen collega van mij heeft ook op de stadbus gereden die had ook van die mooie verhalen .hij vertelde een keer dat hij en een andere collega bij het station waar de chauffeurswissel was een andere collega naar een volle bus had begeleid om te wisselen van chauffeur ,bus zat helemaal vol .zij met die collega allebij onder een arm gepakt zonnebril op gezet en een stok gegeven en naar die bus .zetten die collega in die bus achter het stuur en riepen je gaat over 300 meter naar links en dan weer naar 400 meter recht de brug op hahaha de bus was binnen mum van tijd bijna leeg haha .mensen roepen van dat kan toch niet haha
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hij is erg mooi Danny, die truck ook. Prachtig model.
dank je maxx
Welke schaal is dat ?
Volgens mij is dat groter dan ik heb.
astra of truck? astra is 1 op 43
Oke dan heb ik volgens mij toch dezelfde schaal.
Hij lijkt nml groter op de foto vandaar mij vraag.
Dan was mijn volgende vraag geweest waar je vrouw die vandaan had.
astra heb ik zelf op marktplaats gekocht .truck heb ik kado van mijn vrouw gehad een collega van mij doet aan modelbouw die heeft deze voor mij gemaakt met klopende wagen en tank nummers
O oke heb ik het weer eens niet goed gelezen.
Maar die mooi die vrachtwagen kunstwerkje zeg
dank u ben er ook heel blij mee
:ohmy:
Erg mooi !
Kun je trots op zijn !
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
Even ter info,de astra is in schaal 1:43 en ik heb me laten vertellen door een speciaal zaak dat hij niet groter te koop is.
Dank u dat wilde idd even weten.
Tot Uwe dienst Majesteit.
Ik heb nog een grote corvette stingray staan in m’n huiskamer. Zal van de week een foto maken.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk