TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Visueel Buitenzijde › Nieuwe Brembo remmen op mijn Astra TT
- Dit onderwerp bevat 94 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 9 maanden geleden door Teigetje.
-
AuteurBerichten
-
donderdag 6 februari 2020 om 01:20 #109343
Niet nodig Leen, deze dure Redstuff blokken slijten niet….. ha ha ha
Heb nog wel nieuwe veerclips moeten bestellen voor de Brembo’s… pff ook duur zo’n veertje setje… € 81,- :-P
Tja Brembo’s zitten normaal op Porsche wagens(andere dure wagens), dus die hebben een Porsche portemonnee. :razz:
Ik heb ook een Porsche portemonnee,
Ik stop er geld in en dankzij een paardrijdende vrouw, twee tienerdochters en hun studies en hobbies sprint dat geld met gierende banden er weer uit…
:-D
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECUKnutselsmurf..
donderdag 6 februari 2020 om 01:20 #109350Niet nodig Leen, deze dure Redstuff blokken slijten niet….. ha ha ha
Heb nog wel nieuwe veerclips moeten bestellen voor de Brembo’s… pff ook duur zo’n veertje setje… € 81,- :-P
Tja Brembo’s zitten normaal op Porsche wagens(andere dure wagens), dus die hebben een Porsche portemonnee. :razz:
Ik heb ook een Porsche portemonnee,
Ik stop er geld in en dankzij een paardrijdende vrouw, twee tienerdochters en hun studies en hobbies sprint dat geld met gierende banden er weer uit…
:-D
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
donderdag 6 februari 2020 om 01:36 #109344Wat ben jij een vreselijke ouderwetse vent zeg,een portemonnee,man dat is toch uit de tijd joh,internetbankieren,veel beter,kunnen ze niet bij je portemonnee wanneer je er geen erg in hebt,hahaha.
Mijn vrouw zat ook op paardrijden,ik heb ze een gymnastiek paard gegeven,die vreet niet zoveel ook en toch een paard.donderdag 6 februari 2020 om 01:36 #109346Wat ben jij een vreselijke ouderwetse vent zeg,een portemonnee,man dat is toch uit de tijd joh,internetbankieren,veel beter,kunnen ze niet bij je portemonnee wanneer je er geen erg in hebt,hahaha.
Mijn vrouw zat ook op paardrijden,ik heb ze een gymnastiek paard gegeven,die vreet niet zoveel ook en toch een paard.donderdag 6 februari 2020 om 01:36 #109352Wat ben jij een vreselijke ouderwetse vent zeg,een portemonnee,man dat is toch uit de tijd joh,internetbankieren,veel beter,kunnen ze niet bij je portemonnee wanneer je er geen erg in hebt,hahaha.
Mijn vrouw zat ook op paardrijden,ik heb ze een gymnastiek paard gegeven,die vreet niet zoveel ook en toch een paard.donderdag 6 februari 2020 om 23:39 #109390Wat ben jij een vreselijke ouderwetse vent zeg,een portemonnee,man dat is toch uit de tijd joh,internetbankieren,veel beter,kunnen ze niet bij je portemonnee wanneer je er geen erg in hebt,hahaha.
Mijn vrouw zat ook op paardrijden,ik heb ze een gymnastiek paard gegeven,die vreet niet zoveel ook en toch een paard.Leen : Klopt !
Ik schrijf het zelfs nog als ‘ouderwetsch’….
:-)
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
donderdag 6 februari 2020 om 23:39 #109393Wat ben jij een vreselijke ouderwetse vent zeg,een portemonnee,man dat is toch uit de tijd joh,internetbankieren,veel beter,kunnen ze niet bij je portemonnee wanneer je er geen erg in hebt,hahaha.
Mijn vrouw zat ook op paardrijden,ik heb ze een gymnastiek paard gegeven,die vreet niet zoveel ook en toch een paard.Leen : Klopt !
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
donderdag 6 februari 2020 om 23:39 #109486Wat ben jij een vreselijke ouderwetse vent zeg,een portemonnee,man dat is toch uit de tijd joh,internetbankieren,veel beter,kunnen ze niet bij je portemonnee wanneer je er geen erg in hebt,hahaha.
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
maandag 10 februari 2020 om 15:35 #109495Anoniem- Topics: 2550
Vorige week de ‘gouden’ remblok veertjes binnen gehad, jawel die van € 81,00 ….. :-P
Kijk maar even goed, zijn prachtig grijs met een gouden rand.
Ik had even zonder gereden, maar wil toch weer alles compleet.Monteren van de veer.
Borging er weer op en splitpen
Vind het toch een veiliger gevoel dat ze er weer op zitten.
Op de andere ‘gewone’ blokken zaten ook veerclips, maar die passen weer niet op deze duren Redstuff blokken. :angry:
Tja dan ben je verplicht om de juiste veertjes te kopen. ha ha ha :P
Ook weer klaar, kan er weer tegenaan.
Attachments:maandag 10 februari 2020 om 15:35 #109505Anoniem- Topics: 2550
Vorige week de ‘gouden’ remblok veertjes binnen gehad, jawel die van € 81,00 ….. :-P
Ik had even zonder gereden, maar wil toch weer alles compleet.Monteren van de veer.
Op de andere ‘gewone’ blokken zaten ook veerclips, maar die passen weer niet op deze duren Redstuff blokken. :angry:
Attachments:maandag 10 februari 2020 om 15:35 #109533Anoniem- Topics: 2550
Attachments:maandag 10 februari 2020 om 16:01 #109540Ziet er weer netjes uit Max.
Kost paar centen maar dan heb je ook wat haha.
Is weer klaar voor zonnige kilometersmaandag 10 februari 2020 om 16:01 #109549Ziet er weer netjes uit Max.
Is weer klaar voor zonnige kilometersmaandag 10 februari 2020 om 16:01 #109567Ziet er weer netjes uit Max.
Is weer klaar voor zonnige kilometersmaandag 10 februari 2020 om 16:07 #109573netjes max!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel") -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.