- Dit onderwerp bevat 94 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 9 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Visueel Buitenzijde › Nieuwe Brembo remmen op mijn Astra TT
Ja,ik vind dat ook veeeeel poen voor Brembo’s hoor.
Zo blijft er niks over om ergens eens wat te gaan eten hé.
Ja,ik vind dat ook veeeeel poen voor Brembo’s hoor.
Zo blijft er niks over om ergens eens wat te gaan eten hé.
das heeel wat keer naar de all you can eat toko leen haha
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Leen gaat niet naar all you can eats dan moet die de marathon lopen ha ha
Hahaha,nee dat is niks maar ik heb daar een speciaal brommertje voor,gebruik ik bij lopende buffetten.
Hahaha,nee dat is niks maar ik heb daar een speciaal brommertje voor,gebruik ik bij lopende buffetten.
leen gewoon een scootmobiel lenen van iemand dienblad erop en rondjes blijven rijden en lekker eten maak je gewoon een mc drive van en je hoeft geen marathon te lopen
leen gewoon een scootmobiel lenen van iemand dienblad erop en rondjes blijven rijden en lekker eten maak je gewoon een mc drive van en je hoeft geen marathon te lopen
Niet nodig Leen, deze dure Redstuff blokken slijten niet….. ha ha ha
Heb nog wel nieuwe veerclips moeten bestellen voor de Brembo’s… pff ook duur zo’n veertje setje… € 81,- :-P
Tja Brembo’s zitten normaal op Porsche wagens(andere dure wagens), dus die hebben een Porsche portemonnee. :razz:
Ik heb ook een Porsche portemonnee,
Ik stop er geld in en dankzij een paardrijdende vrouw, twee tienerdochters en hun studies en hobbies sprint dat geld met gierende banden er weer uit…
:-D
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..