- Dit onderwerp bevat 94 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 9 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Visueel Buitenzijde › Nieuwe Brembo remmen op mijn Astra TT
Nou ik maak wel 24000 km in afgelopen jaar hoor. Maar weet dat Brembo’s snel slijten met de geboorde en groeven schijven.
Wie mooi wil zijn moet betalen he.
Nou ik maak wel 24000 km in afgelopen jaar hoor. Maar weet dat Brembo’s snel slijten met de geboorde en groeven schijven.
Wie mooi wil zijn moet betalen he.
Vandaag de blokken vervangen van mijn Brembo’s. waren behoorlijk versleten en ik kan op foto’s zien dat ze niet nieuw waren toen ze gemonteerd werden.
De redstuff blokken zijn wel nieuw.
Oude blokken,
nieuwe Redstuff blokken,
Alles weer gemonteerd,
Kan er voorlopig weer tegen aan. :oops:
Vandaag de blokken vervangen van mijn Brembo’s. waren behoorlijk versleten en ik kan op foto’s zien dat ze niet nieuw waren toen ze gemonteerd werden.
Oude blokken,
nieuwe Redstuff blokken,
Alles weer gemonteerd,
Oude blokken,
nieuwe Redstuff blokken,
Alles weer gemonteerd,
Heb je het voor volgend jaar al ingepland,hahaha.
Niet nodig Leen, deze dure Redstuff blokken slijten niet….. ha ha ha
Heb nog wel nieuwe veerclips moeten bestellen voor de Brembo’s… pff ook duur zo’n veertje setje… € 81,- :-P
Tja Brembo’s zitten normaal op Porsche wagens(andere dure wagens), dus die hebben een Porsche portemonnee. :razz:
Heb nog wel nieuwe veerclips moeten bestellen voor de Brembo’s… pff ook duur zo’n veertje setje… € 81,- :-P
Tja Brembo’s zitten normaal op Porsche wagens(andere dure wagens), dus die hebben een Porsche portemonnee. :razz:
heb alles van bosch was voor 100 euro kwijt schijf plus blokken set en achter alleen blokken voor 34 euro .heb voor die brembo gekeken maar toch voor deze gegaan
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
heb alles van bosch was voor 100 euro kwijt schijf plus blokken set en achter alleen blokken voor 34 euro .heb voor die brembo gekeken maar toch voor deze gegaan
Ja,ik vind dat ook veeeeel poen voor Brembo’s hoor.
Zo blijft er niks over om ergens eens wat te gaan eten hé.