- Dit onderwerp bevat 36 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 8 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Stel jezelf even voor › Nieuw op dit Forum
Haha .. Dat wordt een zoete Lunch de 19e mei gok ik lol!
Ik denk dat ook zijn allemaal snoepers heb ik gemerkt haha
Maar wel gezellige mensen gelukkig
Absoluut!
Hebben het inmiddels 2x mogen meemaken nu (2016 & 2018) en de sfeer is echt geweldig. Superleuk gewoon.
Zie je de 19e mei Johan !
Ja mensen,met een cabrio moet je op gewicht blijven anders waai je zo je auto uit :silly:
Welkom op het mooie forum!
Inderdaad even uitlezen! Ik denk draadbreuk ja, waarschijnlijk naar de voorste grendels.
Zoals onze grote Max al aangaf ben ik wel even op vakantie…. Ik ben zondag avond pas weer thuis, dus als je bij mij langs wil komen moeten we dat even plannen
Ik werk namelijk wel gewoon fulltime!
Maar opgelost wordt het wel! Zeker weten
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Kan toch ook gewoon op je vakantie adres Pieter…… hi hi
Haha .. Dank Pieter, maar kan me goed voorstellen, dat hij op zijn vakantieadres wel iets anders te doen heeft ook Max ..
Ik zal jou een PB sturen anders Max, wellicht dat wij gewoon even contact kunnen hebben ook hierover, vind het niet erg iets verder te rijden ook, als we het probleem maar kunnen fixen gewoon.
Dank beide sowieso voor de aangeboden hulp al ..
Hoi Marco,
Ook wat mij betreft een welkom op dit hele mooie en vriendelijke forum.
Succes met je waarschijnlijke draadbreuk.
Gelukkig is het nu mooi weer om dakdicht te rijden maar ander weer komt eraan.
Dus veel dakloze km nog gewenst,
Gr
Kees
Hoi Marco.
Welkom bij de dakloze.
Er is hier genoeg (lol) en informatie te vinden.
Veel veilige km nog.
Dank je wel Kees & Jeroen, altijd heerlijk om met gelijkgestemden op een forum te zitten.
Wens jullie hetzelfde uiteraard Marco!
Rij gerust al weer 6 jaar met veel plezier in mijn Astra TT en kom nú pas op dit forum terecht, door wat problemen die ik momenteel met mijn dak ervaar.
Zo komen de meeste op dit gezellige forum terecht, je ervaart problemen en gaat Googlen (is een werkwoord tegenwoordig) en leest oplossingen en ervaringen.
Welkom in elk geval
Dank je Buddy, hoop dat Max me kan helpen vandaag !
Dat zou fijn wezen, ik heb maandag een Date met Max.
Dat zou fijn wezen, ik heb maandag een Date met Max.
Ehh een date? klinkt als een date idd. hm ha ha ha ha. Misschien ben je niet mijn type Rob, ik ben wel kieskeurig hoor.
Morco komt morgen even naar Den Haag.
Maak je geen zorgen hoor Max, Mijn eerste criterium is dat er absoluut geen piemel aan vast mag zitten.. Whaha
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk