TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Stel jezelf even voor › Nieuw op dit Forum
- Dit onderwerp bevat 36 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 8 maanden geleden door Diana.
-
AuteurBerichten
-
woensdag 6 maart 2019 om 15:00 #61389
Hallo allemaal,
Rij gerust al weer 6 jaar met veel plezier in mijn Astra TT en kom nú pas op dit forum terecht, door wat problemen die ik momenteel met mijn dak ervaar. Dat had ik uiteraard véél eerder moeten doen (lol) Dank in ieder geval voor de acceptatie
Ennuh, bijgaand een foto van mijn dagelijkse pleziertje!
Attachments:woensdag 6 maart 2019 om 15:42 #61390Hoi Marco
Welkom op het forum er is hoop kennis over je dak en
Auto te vinden hier.
Mooie astra heb je ook
Veel plezier en met je dak gaat gaat het goed komen .
Gr Janwoensdag 6 maart 2019 om 16:53 #61391Dank je wel Jan, ennuh .. ik hoop het echt!
Toen ik gisterenavond mijn dak wilde sluiten bleef hij hangen in het laatste stukje van het programma waardoor hij de kofferbak niet sluit. Was al even aan het zoeken hier in alle topics of ik een verklaring/oplossing kon vinden, maar ben er nog niet achter …
Ik zoek hier nog even door dus !
woensdag 6 maart 2019 om 17:47 #61393Welkom hier Marco,is een slechte zaak natuurlijk dat je nu pas bent aangemeld hier,en dan ook nog je tong uitstekend op de foto, dat kost je punten joh.
Máááár met een lekker taartje kan je het weer goed breien hoor.
Veel plezier hier en succes met de auto.
Groetjes, Leen.woensdag 6 maart 2019 om 18:11 #61407Marco de astra moet even uitgelezen ivm storing
Ik denk dat het draadbreuk is dat vaker voorkomt bij
Astra twintop.
Beter niet naar opel dealer kost je hoop geld .
Beter hier op forum de juiste man vragen
Gr Janwoensdag 6 maart 2019 om 18:56 #61415Okay, helder Jan .. Ik ga op zoek dan.
Zit er een “juiste man” in de buurt van Rotterdam toevallig? Anders rij ik gewoon overal binnen NL naar toe hoor, als het maar opgelost wordt weer ..
woensdag 6 maart 2019 om 19:43 #61443Anoniem- Topics: 2550
Hoi Marco, welkom hier op het Twintop forum. Pieter zit in Hoogerheide en moi zit in Heemskerk.
Idd een uitlezen, dan weten we hoe en wat met jou storing.
woensdag 6 maart 2019 om 19:44 #61447deze heb ik al eens eerder gezien tijdens de Opel Twin Top Tour (Marco en Aileen?)
welkom hier en er gaat vast iemand helpen
19 mei weer aan de start van de Twin Top Tour?
woensdag 6 maart 2019 om 20:07 #61454Welkom hier Marco,is een slechte zaak natuurlijk dat je nu pas bent aangemeld hier,en dan ook nog je tong uitstekend op de foto, dat kost je punten joh.
Máááár met een lekker taartje kan je het weer goed breien hoor.
Veel plezier hier en succes met de auto.
Groetjes, Leen.Haha .. dank je wel Leen, ennuh dat taartje hou je gewoon tegoed uiteraard.
woensdag 6 maart 2019 om 20:12 #61462Okay, Dank Max!
Hoogerheide is wellicht iets dichterbij voor mij inderdaad. Hoe kan ik Pieter bereiken, via dit forum ook ?
woensdag 6 maart 2019 om 20:14 #61464deze heb ik al eens eerder gezien tijdens de Opel Twin Top Tour (Marco en Aileen?)
welkom hier en er gaat vast iemand helpen
19 mei weer aan de start van de Twin Top Tour?
Klopt helemaal inderdaad, en de 19e staat in m’n agenda hoor, kijk er nu al weer naar uit!
woensdag 6 maart 2019 om 20:32 #61471Anoniem- Topics: 2550
Okay, Dank Max!
Hoogerheide is wellicht iets dichterbij voor mij inderdaad. Hoe kan ik Pieter bereiken, via dit forum ook ?
Dat is onze Badbert op het forum. Hij zal dit vanavond ook wel lezen, alhoewel hij op vakantie is meen ik.
je kan altijd een PB sturen.woensdag 6 maart 2019 om 22:52 #61480Welkom hier wat een mooi plaatje zo waar ben je geweest
Gr johandonderdag 7 maart 2019 om 01:00 #61491Dank je Johan, waren in Zwitserland toen ik de foto nam, op doorreis naar Italië. Prachtige omgeving beide voor een stelletje daklozen !
donderdag 7 maart 2019 om 01:03 #61494Hè leen pas jij op met al die taartjes bij mij krijg je ook al taart haha Gr johan
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.