- Dit onderwerp bevat 104 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 10 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Astra TwinTop (ATT) › Nieuws over jouw ATT › Mijn Astra TT OPC line opgehaald.
Ga je het dak wrappen?
Ik zie op de duitse sites wel eens jubileum uitvoeringen 111 jahre (Endless summer), en die hebben dan een gewrapt dak.
Dan wrappen ze de middenbaan van boven de achterruit t/m de raamsteil boven de voorruit.
Ik vind dat er super mooi uitzien.
Ben benieuwd hoe dat op jouw zwarte er uit gaat zien?
Ik dacht eigenlijk dat alle 111 jahre edition het hebben maar dit is niet het geval.
ha ha ha, dat is precies wat ik nu al heb eigenlijk, maar had het zelf bedacht.
Middenvlak mat zwart carbon gewrapt.
Tja ……natuurlijk Max, ik verwacht eigenlijk ook niets anders.
Bij een zwarte wagen valt zwarte wrap niet echt op, is wel mooi.
grts
Ben druk bezig mijn wagen deels te slopen ehhh……demonteren heet dat netjes. Klaar maken om vrijdag naar de spuiter af te reizen in Lisse.
Mooie klus, achterbank er uit zijpanelen weg en raammechanisme’s er uit. Dan kunnen ze beter bij de deuken komen om ze uit te deuken.
Daarna strak maken en spuiten, ook de achterklep word meegespoten. Alles weer netjes.
Ik denk dat we een hele mooie aan de start gaan zien
B) B)
Ik weet alleen niet of geel wel de juiste keuze is Max :woohoo:
Nou Justin, hoe weet jij dat nu weer. Ik probeer dat geheim te houden, is er weer gelekt. Lijkt de politiek wel … :blush:
mooi geel is niet lelijk. :huh:
Nou Justin, hoe weet jij dat nu weer. Ik probeer dat geheim te houden, is er weer gelekt. Lijkt de politiek wel … :blush:
mooi geel is niet lelijk. :huh:
Hahahahah :P
Mijn wagen is afgelopen vrijdag naar de spuiter gegaan. Hoop dat ie as donderdag klaar is…. :woohoo: :silly:
Heb de antenne al weggehaald, zit nu een raamantenne in voor FM
nou… spannend max!!!!!
we kijken uit naar de “after” foto’s
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Nog één dag1
Mijn “liefje” ook nog 1 dag.
Dan zal ze weer een mooi, strak kontje hebben.
Whahaaa…..
Maar snel ophalen Max het dak kan weer open