TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › mercedes c180 kompressor
- Dit onderwerp bevat 161 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren geleden door patjuhw.
-
AuteurBerichten
-
maandag 5 september 2016 om 02:25 #21278
zaterdag helaas ongeluk gehad met de benz klapte er 1 met 30 achterop toen ik voor het rode stoplicht stond te wachten :angry: :angry:
mevr was druk bezig om iets uit de tas te pakken voor de zoon :angry: :angry: :angry:
schade op eerste gezicht achterbumper zitten deukjes in en is scheurt en lak is gebarsten en hangt in het midden los ook zit er onderaan de kofferbak klep een knikk schade is voorlopig getaxeert op 2500 euro maar schadehersteller denkt dat dit nog wel op zou lopen hier gaat hij morgen na kijken dan gaat de achterbumper eraf om te kijken hoe het eronder eruit ziet ook gaan de herstel werkzaam heden dan gelijk beginnen
beroerste van het hele verhaal is dat ik constant pijn steken heb in me onderrug en me nek stijf begint te worden dus morgen maar ff een bezoekje aan de dokter brengen
zou morgen ook wat foto’s plaatsen
maandag 5 september 2016 om 02:25 #21419zaterdag helaas ongeluk gehad met de benz klapte er 1 met 30 achterop toen ik voor het rode stoplicht stond te wachten :angry: :angry:
mevr was druk bezig om iets uit de tas te pakken voor de zoon :angry: :angry: :angry:
schade op eerste gezicht achterbumper zitten deukjes in en is scheurt en lak is gebarsten en hangt in het midden los ook zit er onderaan de kofferbak klep een knikk schade is voorlopig getaxeert op 2500 euro maar schadehersteller denkt dat dit nog wel op zou lopen hier gaat hij morgen na kijken dan gaat de achterbumper eraf om te kijken hoe het eronder eruit ziet ook gaan de herstel werkzaam heden dan gelijk beginnen
beroerste van het hele verhaal is dat ik constant pijn steken heb in me onderrug en me nek stijf begint te worden dus morgen maar ff een bezoekje aan de dokter brengen
zou morgen ook wat foto’s plaatsen
maandag 5 september 2016 om 10:12 #21281o damn man…. dat is mooi kloten!!!
hopelijk hou je er zelf niets aan over… die auto wordt wel gemaakt (al is het wel lullig).
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")maandag 5 september 2016 om 10:12 #21422o damn man…. dat is mooi kloten!!!
hopelijk hou je er zelf niets aan over… die auto wordt wel gemaakt (al is het wel lullig).
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")maandag 5 september 2016 om 14:00 #21297Anoniem- Topics: 2550
Bah bah, met de auto is idd simpel verzekeringwerk, maar lichamelijk kan je behoorlijk last hebben en langdurig ook, hoop dat het meevalt, beterschap
maandag 5 september 2016 om 14:00 #21435Anoniem- Topics: 2550
Bah bah, met de auto is idd simpel verzekeringwerk, maar lichamelijk kan je behoorlijk last hebben en langdurig ook, hoop dat het meevalt, beterschap
maandag 5 september 2016 om 14:42 #21298ja idd balen van de schade maar dat word wel weer gemaakt vandaag gaat die na het schadeherstel en morgen komt de exper erbij en eind van de week kan ik hem weer ophalen gelukkig
vanochtend ook na de dokter geweest en al me spieren in me nek en rug zitten vast en staan zwaar gespannen dokter schrok er een beetje van dat ze zo strak stonden en dat het een beste klap moet zijn geweest en moet morgen ook gelijk na de fysio inmidels ook al verzekering van tegen partij gebeld ivm nek en rugklachten en deze gingen gelijk een letselschade bedrijf inschakelen zodat ik niet met kosten word opgescheept dus dat is in iedere geval ook geregeld
hierbij wat foto’s van de schade is niet egt duidelijk te zien maar moet zowiezo een nieuwe bumper op en is nog afwachten wat ze achter de bumper aantreffen
hiero te zien dat het lak is gebarsten
buts in de achterbumper
duidelijk te zien dan de achterbumper los zit in het midden en niet meer zo zit als het hoort
maandag 5 september 2016 om 14:42 #21437ja idd balen van de schade maar dat word wel weer gemaakt vandaag gaat die na het schadeherstel en morgen komt de exper erbij en eind van de week kan ik hem weer ophalen gelukkig
vanochtend ook na de dokter geweest en al me spieren in me nek en rug zitten vast en staan zwaar gespannen dokter schrok er een beetje van dat ze zo strak stonden en dat het een beste klap moet zijn geweest en moet morgen ook gelijk na de fysio inmidels ook al verzekering van tegen partij gebeld ivm nek en rugklachten en deze gingen gelijk een letselschade bedrijf inschakelen zodat ik niet met kosten word opgescheept dus dat is in iedere geval ook geregeld
hierbij wat foto’s van de schade is niet egt duidelijk te zien maar moet zowiezo een nieuwe bumper op en is nog afwachten wat ze achter de bumper aantreffen
hiero te zien dat het lak is gebarsten
buts in de achterbumper
duidelijk te zien dan de achterbumper los zit in het midden en niet meer zo zit als het hoort
maandag 5 september 2016 om 18:49 #21307Anoniem- Topics: 2550
Dat kunststof spingt wel terug, wat eronder is gebeurd is idd afwachten, ik heb ook eens zo iets gehad en mijn hele auto was uit zijn verband oftewel total los, nu was dat geen mercedes natuurlijk
maandag 5 september 2016 om 18:49 #21440Anoniem- Topics: 2550
Dat kunststof spingt wel terug, wat eronder is gebeurd is idd afwachten, ik heb ook eens zo iets gehad en mijn hele auto was uit zijn verband oftewel total los, nu was dat geen mercedes natuurlijk
maandag 5 september 2016 om 21:18 #21319Anoniem- Topics: 2550
Och Patrick, balen man. Tante truus lette weer eens niet op! Altijd met wat anders bezig in die wagen.
Wie zit er weer met de brokken…..juist een ander.
Hoop dat het snel en goed geregeld gaat worden.
maandag 5 september 2016 om 21:18 #21447Anoniem- Topics: 2550
Och Patrick, balen man. Tante truus lette weer eens niet op! Altijd met wat anders bezig in die wagen.
Wie zit er weer met de brokken…..juist een ander.
Hoop dat het snel en goed geregeld gaat worden.
dinsdag 6 september 2016 om 02:09 #21324bumper is er vandaag af gegaan en eronder helemaal niks zelfs de ophanging van de bumper is niet afgebroken :cheer: :cheer:
vandaag is die al begonnen met de bumper te schuren en morgen komt de exper langs en word de schade getaxeert en donderdag is die weer klaar
heb tijdelijk een ford fiesta uit 2015 als leen maar moet zeggen miss de benz nu al nu pas merk ik echt hoeveel confor mercedes heeft en echt de beste wegligging heeft hahahah
lichamelijk veel spierpijn alles zit vast en staat gespannen in nek en rug morgen na de fysio en kijken of ze het 1 en ander los kan masseren
ook is er al een letsel schade bedrijf ingeschakeld aangezien de verwachting is dat ik de komende tijd vaak bij de fysio te vinden
dinsdag 6 september 2016 om 02:09 #21453bumper is er vandaag af gegaan en eronder helemaal niks zelfs de ophanging van de bumper is niet afgebroken :cheer: :cheer:
vandaag is die al begonnen met de bumper te schuren en morgen komt de exper langs en word de schade getaxeert en donderdag is die weer klaar
heb tijdelijk een ford fiesta uit 2015 als leen maar moet zeggen miss de benz nu al nu pas merk ik echt hoeveel confor mercedes heeft en echt de beste wegligging heeft hahahah
lichamelijk veel spierpijn alles zit vast en staat gespannen in nek en rug morgen na de fysio en kijken of ze het 1 en ander los kan masseren
ook is er al een letsel schade bedrijf ingeschakeld aangezien de verwachting is dat ik de komende tijd vaak bij de fysio te vinden
maandag 12 september 2016 om 03:00 #21523zo de benz is inmidels weer gemaakt en ziet er weer als nieuw uit B)
vandaag heb ik ook de knipperlicht in de rechterspiegel vervangen want hier zat vocht in waardoor de ledjes ermee ophielden dus maar ff een nieuwe bij de dealer gehaald voor 34 euries (viel me reuze mee ) en zat er met 10 min invandaag ook te horen gekregen dat ik een win actie op facebook heb gewonnen dus binnenkort ben ik weer een weekendje dakloos met jawel een mercedes e350 cabrio amg uitvoering met 300pk :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: hier ga ik jullie uiteraard over op de hoogte houden kan niet wachten tot ik hem kan halen
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.