TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › mercedes c180 kompressor
- Dit onderwerp bevat 161 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren geleden door patjuhw.
-
AuteurBerichten
-
woensdag 28 september 2016 om 02:01 #21830
vond ik ook al wat iets kleins toch kan doen he met een auto
woensdag 28 september 2016 om 02:01 #22001vond ik ook al wat iets kleins toch kan doen he met een auto
zondag 23 oktober 2016 om 22:29 #22504helaas wederom pech met de benz
1 of andere klootzak vond het nodig om tegen me auto aan te zitten zonder een briefje achter te laten :angry: :angry: :angry:
het beroerste is dat diegene heeft gezien dat die tegen me auto aan heeft gezeten want heeft het schoon geveegt om er na te kijken (ie eerste foto)de benz heeft behoorlijk wat schade aan de rechterdeur en rechter zijscherm eerste schatting van me vaste schade hersteller is 700 euro maar hij zei er bij dat die het eerst in het echt wilde zien omdat het een vieze schade is
mij vraag is heeft iemand hiero ervaring met het waarborgfonds ? hoe gaat dat in ze werk bijv.
foto’s van de schade
zondag 23 oktober 2016 om 22:29 #22510helaas wederom pech met de benz
1 of andere klootzak vond het nodig om tegen me auto aan te zitten zonder een briefje achter te laten :angry: :angry: :angry:
het beroerste is dat diegene heeft gezien dat die tegen me auto aan heeft gezeten want heeft het schoon geveegt om er na te kijken (ie eerste foto)de benz heeft behoorlijk wat schade aan de rechterdeur en rechter zijscherm eerste schatting van me vaste schade hersteller is 700 euro maar hij zei er bij dat die het eerst in het echt wilde zien omdat het een vieze schade is
mij vraag is heeft iemand hiero ervaring met het waarborgfonds ? hoe gaat dat in ze werk bijv.
foto’s van de schade
zondag 23 oktober 2016 om 23:53 #22508Anoniem- Topics: 2550
Dat is weer pech Patrick, dikke pech. Wat een rot cultuur leven we af en toe.
Kun je geen camera beelden opvragen? Heb je aangifte gedaan bij Politie?
Tja waarborgfonds…. ik denk dat je lange adem moet hebben voor zo’n traject.
Is misschien een vreemde opmerking, maar ik zet mijn wagen altijd ‘ruim’ en kijk ook vaak naar de wagen van mijn buurman.
Als die al vol deuken zit zet ik hem er niet naast, die geven niets om een wagen. Begrijp je….zondag 23 oktober 2016 om 23:53 #22512Anoniem- Topics: 2550
Dat is weer pech Patrick, dikke pech. Wat een rot cultuur leven we af en toe.
Kun je geen camera beelden opvragen? Heb je aangifte gedaan bij Politie?
Tja waarborgfonds…. ik denk dat je lange adem moet hebben voor zo’n traject.
Is misschien een vreemde opmerking, maar ik zet mijn wagen altijd ‘ruim’ en kijk ook vaak naar de wagen van mijn buurman.
Als die al vol deuken zit zet ik hem er niet naast, die geven niets om een wagen. Begrijp je….zondag 23 oktober 2016 om 23:59 #22511ja is idd pech maar begin het nu aardig zat te worden lijkt wel of er een vloek op rust
ik heb inmidels formulieren via de site van het waarborgfonds ingevuld dus ff afwachten hoe dat gaat lopen
ik parkeer me auto ook altijd ruim toen ik hem neerzetten vannacht voor de deur stond er niemand naast en eind van de middag toen ik weg ging ook niet dus moet in die tussen tijd zijn gebeurd en tja dan ken je helaas niet zien wat voor auto er naast je staat
zondag 23 oktober 2016 om 23:59 #22515ja is idd pech maar begin het nu aardig zat te worden lijkt wel of er een vloek op rust
ik heb inmidels formulieren via de site van het waarborgfonds ingevuld dus ff afwachten hoe dat gaat lopen
ik parkeer me auto ook altijd ruim toen ik hem neerzetten vannacht voor de deur stond er niemand naast en eind van de middag toen ik weg ging ook niet dus moet in die tussen tijd zijn gebeurd en tja dan ken je helaas niet zien wat voor auto er naast je staat
maandag 24 oktober 2016 om 10:29 #22514echt…. ik had het met de achterbumper, maar je wordt er ziek van!
En dan ook nog er over vegen (dus idd bewust dat hij/zij schade heeft gemaakt) dat maakt het nog erger!
Een veegje kun je over het hoofd zien/niet voelen… vooruit… maar dit hebben ze gewoon bewust geweten, en bewust zo gelaten!succes met het waarborgfonds!!!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")maandag 24 oktober 2016 om 10:29 #22517echt…. ik had het met de achterbumper, maar je wordt er ziek van!
En dan ook nog er over vegen (dus idd bewust dat hij/zij schade heeft gemaakt) dat maakt het nog erger!
Een veegje kun je over het hoofd zien/niet voelen… vooruit… maar dit hebben ze gewoon bewust geweten, en bewust zo gelaten!succes met het waarborgfonds!!!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")maandag 24 oktober 2016 om 11:07 #22516Idd een veegje ken je over het hoofd zien maar dit hebben ze egt geweten en dat maakt me zo boos want als je die deuken en knikken niet ziet/voelt is er iets niet goed met je
Zojuist aangiften gedaan bij de politie (1 van de eisen van het waarborg.fonds) en nu maar hopen dat ik.iets vergoed krijg want kost anders weer een hoop centen
maandag 24 oktober 2016 om 11:07 #22519Idd een veegje ken je over het hoofd zien maar dit hebben ze egt geweten en dat maakt me zo boos want als je die deuken en knikken niet ziet/voelt is er iets niet goed met je
Zojuist aangiften gedaan bij de politie (1 van de eisen van het waarborg.fonds) en nu maar hopen dat ik.iets vergoed krijg want kost anders weer een hoop centen
maandag 24 oktober 2016 om 13:12 #22518Anoniem- Topics: 2550
Ach ja duidelijk, geen camera beelden ook? Wel duidelijke foto’s opsturen naar het waarborgfonds, ook de plek waar je wagen stond.
Succes met deze schade.
maandag 24 oktober 2016 om 13:12 #22521Anoniem- Topics: 2550
Ach ja duidelijk, geen camera beelden ook? Wel duidelijke foto’s opsturen naar het waarborgfonds, ook de plek waar je wagen stond.
Succes met deze schade.
maandag 24 oktober 2016 om 19:03 #22520Anoniem- Topics: 2550
Bah, dat is idd echt lullig, ik hoop dat het waarborgfonds over de brug wil komen
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.