- Dit onderwerp bevat 161 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › mercedes c180 kompressor
nou gisteren was het de dag dat ik na duitsland ging met een maat van me om te kijken na een mercedes c klasse
ik kwam aan zag de wagen en was er meteen verliefd op hahaha na de proefrit en na het onderhandelen over de prijs was de keuze snel gemaakt en hebben we de mercedes opgeladen en meegenomen B) B)
hij is heel rijk uitgerust met opties met onder ander het comand navi systeem met klap scherm lederen bekleding stoelverwarming licht/regen sensors parkeersensors voor en achter en nog veel meer haha
dinsdag moet ik na de rdw voor het invoeren en hopelijk dan eind volgende week de weg ermee op
hier wat foto’s van de auto
Hey Patjuhw
Mooie auto ik heb een C Coupe heerlijke auto om in te rijden.
Heel veel plezier er mee.
Valt het zelf invoeren een beetje mee lijkt mij nog al een gedoe?
invoeren valt reuze mee
heb me er van tevoren al in verdiept hoe alles zit
zo laat ik de bpm papieren invullen door een bedrijf voor 80 euro bereken hun de laagste bpm die gegarandeerd word aan genomen door de douane
dinsdag heb ik een afspraak bij de rdw in arnhem en hun alles gecontroleerd hebben (10min werk) dan na de douane (zelfde gebouw) voor de bpm als dit alles geregeld is heb ik met max 4 werkdagen de kentekencard binnen en ken ik de kentekenplaten laten drukken bij de brezan
dus opzich valtt het reuze mee en ik ben zo 5500 euro goedkoper uit dan dat ik hem hier in nederland had gekocht
Oh Patrick mooie wagen, nu moet ik meneer Patrick zeggen. Als je in een wagen met een ster op de kap rijd….
Mooie kleur, leder interieur, echt mooie wagen. Gefeliciteerd met je aankoop, veel veilige kilometers.
thnx was en meneer hoef echt niet hoor hahaha
en was echt liefde op het eerste gezicht :cheer:
Prachtige auto, gefeliciteerd! Wel zionde dat je nu de zaag erin moet zetten……… er zit een dak op :P
Prachtige auto, gefeliciteerd! Wel zionde dat je nu de zaag erin moet zetten……… er zit een dak op :P
Oh dat valt inderdaad erg mee.
Heel veel plezier met deze mooie auto.
Oh dat valt inderdaad erg mee.
Heel veel plezier met deze mooie auto.
Thnx kesteren en nee de zaag gaat er niet in hahahaha hopelijk vrijdag het kenteken binnen zodat ik er eindelijk mee kan rijden
Thnx kesteren en nee de zaag gaat er niet in hahahaha hopelijk vrijdag het kenteken binnen zodat ik er eindelijk mee kan rijden
Ehh hallo, ik heb een flex zaag. Oook ervaring met open daken …….dusss. Tja wat kan er fout gaan? :blink: :silly: :P
Ehh hallo, ik heb een flex zaag. Oook ervaring met open daken …….dusss. Tja wat kan er fout gaan? :blink: :silly: :P
Gefeliciteerd met de aankoop, Mooie wagen en de kleur mag er ook zijn.
Ben wel benieuwd of je het dakloos rijden niet zal gaan missen, zeker bij mooi weer.
wens je veen veilige kilometers
B) B)
Gefeliciteerd met de aankoop, Mooie wagen en de kleur mag er ook zijn.
Ben wel benieuwd of je het dakloos rijden niet zal gaan missen, zeker bij mooi weer.
wens je veen veilige kilometers
B) B)