- Dit onderwerp bevat 156 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 2 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Meetings en ritjes › Grens BE-NL › Meeting in/rond Antwerpen
enjoyer schreef:
ik zie ook dat jullie door temse gereden zijn!!!!!
Twee keer zelfs.:ahart:
janattt schreef:
enjoyer schreef:
ik zie ook dat jullie door temse gereden zijn!!!!!
Twee keer zelfs.:ahart:
Wegens gebrek aan voorbereiding:
– Geen parking in Temse (wegens een of andere politie-dag)
– Veel flikken in Temse (idem )
– Werken in Temse (dus 2 keer moeten rondrijden)
– Efkes achter koers gereden, vooral de toeschouwers mogen begroeten
– Verschillende straten in Antwerpen die niet meer toegankelijk waren (enkel richting, enkel voor openbaar vervoer,…), terwijl TomTom dacht van wel.
– …
Volgende keer misschien eens op voorhand rijden
R
Het was gezellig.
Dat is/was het belangrijkste.:adans:
klinkt als de wet van murphy. eind goed al goed. als het idd maar een gezellige en plezierige ontspannen dag is geweest. tot de volgende zitting…
Roel schreef:
janattt schreef:
enjoyer schreef:
[quote]ik zie ook dat jullie door temse gereden zijn!!!!!Twee keer zelfs.:ahart:
Wegens gebrek aan voorbereiding:
– Geen parking in Temse (wegens een of andere politie-dag)
– Veel flikken in Temse (idem )
– Werken in Temse (dus 2 keer moeten rondrijden)
– Efkes achter koers gereden, vooral de toeschouwers mogen begroeten
– Verschillende straten in Antwerpen die niet meer toegankelijk waren (enkel richting, enkel voor openbaar vervoer,…), terwijl TomTom dacht van wel.
– …
Volgende keer misschien eens op voorhand rijden
R[/quote]
‘t was inderdaad weer een leuke dag.
waarvoor dank aan Roel en zijn vrouwtje.
moet de fototootjes nog eens allemaal bekijken, dan heb ik toch nog de hele rit gezien:laugh:
op het einde eveneens weer moeten afhaken door de verkeerslichten en zijn dan maar richting huis gereden.
groetjes nog aan iedereen die aanwezig was.:abye:
Eddy, Wynckolina en Eliot
hey atmikes…
dacht dat jij nog van die zilveren kleefband had voor van onder aan uw gril te doen? Heb ik dat juist? :dry: Kan u mij vertellen hoeveel u er nog voor wilt hebben? Dan spreken we verder af voor afhandeling
grtz
steven
stuur mij je adres even door per mail of PBtje dan stuur ik u wel een meterke op