Hi Allemaal,
Wat super dat dit forum bestaat, twee weken geleden besloten wij (mijn vrouw en ik) om een Tigra uit 2007 te kopen. Heel veel gelezen en heel veel tips na gelopen bij de aankoop van onze (nieuwe) opel. Bedankt MAx voor de informatie welke jij weet te delen, blij dat er mensen zijn die dit voor elkaar doen…
Maar goed , afgelopen vrijdag was het dan zo ver, ik mocht de rode Tigra 1.4, 90.000 km ophalen. Na een tevreden afhandeling bij de garage in Nijkerk kon ik genieten van mijn rit richting Amsterdam. Het zonnetje scheen heerlijk, dus het dak mocht open. Helaas… na 30 kilometer kreeg ik door dat de temp op liep van mijn motor. Richting de 100 graden, pffffff…. aan de kant gezet en de garage gesproken. Binnen het uur was er een vervangende auto en ging de tigra terug naar Nijkerk. Vanmorgen (maandag 30-05-16) gesproken met de verkoper en de monteur. Er was een dop afgebroken van de waterpomp, deze is nu in zijn geheel vervangen (onder garantie) , morgen kan ik de rode bolide weer ophalen, (vandaag mag ik werken)
Hopen dat er geen andere gekke dingen gebeuren……
Vraagje voor Max, ik zag dat je een dag gaat organiseren in augustus om samen te klussen… lijkt me super leuk, maar in welke plaats gaat dit plaats vinden..
Ik laat snel weten , als jullie het leuk vinden of de auto nu wel goed rijdt, en anders tot snel in de andere topics…
Groet Marco Pestman, Almere.