- Dit onderwerp bevat 36 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 1 maand geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › De dingen des levens › Lekker poetse jonge.
Mooi gedaan Leen, ik had er nog wel een hamburger bij gedacht…. :-p
Ook leuk dat de Astra TT nog in beeld is. ha ha ha
Zie ik het nu goed :rolleyes: , is de foto van Leen er een van in een Opel :-o
Jullie zien het goed,zo hoor ik er toch nog een beetje bij dacht ik.
Tzt wel eens een andere foto er voor maken.
Ben de afgelopen week bijna niet uit die auto geweest,bijna iedere dag een rit van 200-250 km gereden met alles in totaal nog geen 20 km snelweg,alles binnendoor en over dijkweggetjes,het weer was subliem mooi en hij rijd fantastisch.
Vrijdag weg geweest met een vriend,hij had een ingrijpende hartoperatie ondergaan met complicaties,herseninfarct en lucht achter de longen,ik zag het toen zwaar in maar vrijdag heb ik hem gehaald en hij genoot zichtbaar,koffie met lekkers onderweg en later op de dag heerlijk gegeten,blij dat ik dat heb kunnen doen.
De zit in die auto is grandioos,hij zit als een op maat gemaakt kostuum en de techniek is dik in orde,stil,soepel,en zonodig razend snel.
Vandaag ondanks dat het weer zo’n schitterende dag is maar eens rust houden,heb helaas veel last van mijn oog,erg jammer anders was ik gegarandeerd weer weg gegaan.
Jullie wens ik toch een fijne dag.
Wanneer kom je in Heemskerk, het is hier ook zooo mooi.
Fijn dat je geniet Leen, heel belangrijk.
Net zo genieten als ik van de BMW…
Die zit net zo goed, als in een M hoor. Ha ha ha
Meestal kijk je dan ook anders… toch.
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Ja hé Max,ik weet niet hoe ze dat kijken noemen,je kijkt zonder emotie,je kijkt zonder te lachen maar toch zien ze dat je plezier hebt,aan je kijken kunnen ze zien dat je geniet,je kijkt ongeïnteresseerd en relaxt,en dat noemen wij dan voor het gemak,”een beetje dom kijken”,en dat valt verrekte niet mee.
Hahaha.
Nou Leen, ik zeg niet dat ik dom kijk hoor. Ik heb een heel intelegente blik natuurlijk van nature al. Dus ja dat gaat niet he.
Sommige mensen hebben dat ook, komt niet vaak voor hoor Leen. Maar nu ik even wat beter kijk naar jou foto heb jij dat ook een beetje. ha ha ha ha.
Die dame uit ehhh nog eff ehh Aalten heeft het ook met bril op. :silly:
Aalten?Aalten?Aalten? Goh wat zat daar ook al weer.
Dat is toch in de buurt van de braadworsten?
Lijkt me dan lekker wonen daar.