- Dit onderwerp bevat 36 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 1 maand geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › De dingen des levens › Lekker poetse jonge.
Hoi Jan,
Dat is ook waardeloos hé,wel heel erg netjes dat ze een briefje hebben achter gelaten,is eigenlijk in deze tijd zeldzaam.
Nu laten repareren of niet?
Hey leen
Je zit er idd niet te wachten omdat jezelf zuinig ben erop.
Maar ja gelukkig een briefje . Was van de haco een bedrijf .die het per ongeluk hadden gedaan .
Maar dacht eerst uitdeuken zonder spuiten maar ze zeggen dat niet zeker is dat het eruit gaat .
Dus we brengen hem naar schade bedrijf en kijken ze maar zal wel uitdeuken en spuiten worden
Lekker poetsen jonge… zegt ie… pfff
Wat pokkewerk zeg.. klotsende oksels had ik ervan..
Maar de klus is geklaard
Ja Jan,tegenwoordig kunnen ze zo vreselijk mooi spuiten,de technieken hebben daar niet stilgestaan hoor,met een gerust hart wegbrengen.
Tussen haakjes,zilvergrijs is een makkelijke kleur hoor,dus je kan hem misschien beter helemaal in die kleur laten spuiten,de leeftijd daarvoor heb je ook,hahaha
Is ook een mooie kleur hoor,veel van die ouwe knarren hier hebben die kleur hahaha.
Ach Jan niet naar Leen luisteren hoor. Die mooie blauwe kleur van jou Tigra is nog mooier dan zwart. Is ook zo’n trieste kleur voor een cabrio.
Neem nou groen bijvoorbeeld, ook zo’n uitschieter in kleuren…… fantastisch gewoon. kleurt ook mooi bij de natuur he.
Blauw en groen….. ha ha ha ha
:y32b4:
@ Diana, je bent een vrouw he. Dat poetsen had je aan Wim moeten overlaten. :-) Wij mannen hebben wat meer kracht in de armen. Geen idee hoe dat komt hoor…… ha ha ha .
Ik begrijp het ook niet hoor Max,nou kan Diana zich beroepen op haar “aanrecht” taken gaat ze staan poetsen. Daar is maar een verklaring voor,ze kweekt spieren om ons te kunne meppe jonge.
Ohh nou zeg…. nee dat doet ze niet hoor.
Kijk dan hoe lief…
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Nou ja … zit copyright op die foto hoor.
Slechte foto ..bah :-O
Ik moet niet te veel sturen naar jou merk al weer
Nou inderdaad,en dan zo’n pet met een Mercedesster er op vind ik al helemaal geen gezicht,en nog een zwarte ook,is ook niet geheel mijn kleur,wit was nog enigzins toelaatbaar,dat is de goden verzoeken om kritiek, niet van mij hoor,mij zul je niet horen hahaha,maar die bink uit Heemskerk,die moet je in de gaten houden
U zei :
Nee deze boeventronie dan tsss… M uit H :laugh:
U zei :
Nee deze boeventronie dan tsss… M uit H :laugh:
Ha ha, die bink uit Heemskerk. Ik zie dat als compliment hoor Leen.
Aardige man Leen. He Diana.
Nog een prachtige foto van de bink, met M cap.
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Hahaha,je geniet zichtbaar van deze knutselklus hé.
Bij de volgende keer een duim omhoog hem wel eerst ff schoonmaken joh.
Ja tegenwoordig kunnen ze goed spuiten bij een goede spuiterij .
Maar opa leen ga we lelijk doen met je spuit maar grijs haha.
Nee leen zoals max zei dat blauw is een mooie kleur valt ie wat op tussen vergrijzing op forum .
En ja groen is ook mooi echt eco hoor lekker fris ook .
En trouwens dit is het opel forum leen dacht dat jij en die ene uit AALTEN euh hoe heet ze ook al weer dat wel wisten haha
Gr Jan