- Dit onderwerp bevat 21 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 2 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Astra TwinTop (ATT) › Alles over de Astra TwinTop › kofferbak sluit niet meer autom.
toppertje Max, je hebt weer een vrouw blij gemaakt.
Nu graag stoppen anders rijden straks alleen maar vrouwen in de twintop
Maar de mannen zijn ook blij met mij…….. :P
Dat zeker max
We zijn blij dat we bij jou terecht kunnen met de problemen.
Toppie en we leren er ook nog van
again…. max to the rescue!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Hallo,
Ik heb exact hetzelfde probleem, waarschijnlijk kabelbreuk maar welke kabel is dit dan?.
Ter info: Steenmarter had verschillende kabels doorgebeten waardoor auto niet meer start, Opel heeft dit opgelost maar probleem met het dak blijft aanhouden (was ook zo voor de marter de kabels van contact doorbeet) , raar is wel dat toen ik mijn auto ging afhalen dak gesloten was en koffer normaal werkte, bij het openen ging alles prima enkel bij het sluiten ging de koffer niet volledig dicht je hoort wel de motortjes +-5sec draaien in de eindfase.
Iemand die me kan verderhelpen aub?
Hallo,
Ik heb exact hetzelfde probleem, waarschijnlijk kabelbreuk maar welke kabel is dit dan?.
Ter info: Steenmarter had verschillende kabels doorgebeten waardoor auto niet meer start, Opel heeft dit opgelost maar probleem met het dak blijft aanhouden (was ook zo voor de marter de kabels van contact doorbeet) , raar is wel dat toen ik mijn auto ging afhalen dak gesloten was en koffer normaal werkte, bij het openen ging alles prima enkel bij het sluiten ging de koffer niet volledig dicht je hoort wel de motortjes +-5sec draaien in de eindfase.
Iemand die me kan verderhelpen aub?
Net wat topics doorgelezen waar sprake was van draden die van de linkerscharnier helemaal naar voren lopen samen met draden van de verwarming, nu ja de voor/achterruit verwarming werkt niet naar behoren, als ik op voorruitverwarming druk gaat gewoon de blazers aan maar niet deze van de voorruit en achterruit verwarming werkt helemaal niet.
Dus denk ik dat het dat is wat vervangen moet worden right?
Net wat topics doorgelezen waar sprake was van draden die van de linkerscharnier helemaal naar voren lopen samen met draden van de verwarming, nu ja de voor/achterruit verwarming werkt niet naar behoren, als ik op voorruitverwarming druk gaat gewoon de blazers aan maar niet deze van de voorruit en achterruit verwarming werkt helemaal niet.
Dus denk ik dat het dat is wat vervangen moet worden right?