- Dit onderwerp bevat 16 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 3 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Tigra TwinTop (TTT) › Storing aan jouw TTT › Koffer deksel sluit niet meer goed
Resultaten onderzoek grendel.
Nadat ik de grendel geheel gedemonteerd had, kon ik zien dat er 3 Microswitches in zitten. Ook de bedrading geheel na gelopen en uitgetekend op welke pinnen deze uitkomen.
Met een multimeter de microswitches getest, die werken allemaal goed, dus dat was het probleem niet, Met een 9 Volt batterij het motertje getest en deze werkte ook goed . Dus mijn probleem met de kofferbak lag dus niet aan de gendel, omdat ik ook eerder wat problemen had met de knoppen in de deur vermoed ik toch dat daar het probleem ontstaan is. Toen ik bij Stefan was ook deze knoppen vervangen.
Met het schema wat ik uitgetekend heb, ga ik een kleine test-opstelling maken zodat ik eenvoudig en snel de grendels kan testen.
Ook heb ik een linkergrendel, die heb ik ook na gekeken maar die lijkt heel erg sterk op een rechter grendel, zo sterk zelfs dat ik denk dat er geen verschil zit tussen de linker en rechter grendel. Iemand anders andere ervaringen?.
Goed bezig!
Niels is er al achter dat de linker en rechter grendel identiek zijn op de baseplate na!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")