TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Vreemde Eenden › Klussen aan de volkswagen Passat CC
- Dit onderwerp bevat 97 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 6 maanden geleden door BadBert.
-
AuteurBerichten
-
dinsdag 30 maart 2021 om 00:20 #144413
Dat valt inderdaad mee..
dinsdag 30 maart 2021 om 00:21 #144422Had toen de tijd mijn ford fiesta laten tinten 3 ramen voor 90 euro.
Bij de passat alleen achter ramen zou 140 zijn nou heb ik ook de voorramen erbij gedaan dus +60dinsdag 30 maart 2021 om 00:23 #144437Heb je wel de garantie dat het ook binnen de wettelijke marges is?
Boetes kunnen snel oplopen met zoiets
dinsdag 30 maart 2021 om 00:25 #144451Mah. Zal wel los lopen de achterramen hebben geen wettelijke marges en de voorramen mogen max voor 30% verduisterd worden en daar zit het nog onder. Mocht je aangehouden worden en wordt het te hoog gemeten zal de eerste keer een waarschuiwing zijn… Overigens mijn oude opel is verkocht ben benieuwd of de nieuwe eigenaar hier komt
Al vind ik de opties tot heden nog steedst frapant:
dinsdag 30 maart 2021 om 00:28 #144462Hebben ze ook nagemeten dan voor? Vaak hebben moderne auto’s namelijk al een lichte verduistering op de voorruiten.
En ja, als je geluk hebt krijg je een waarschuwing, maar ik zou daar niet gauw vanuit gaan.
Mocht die hier opduiken op het forum, heb je meteen een adres om wat te klussen erbij
dinsdag 30 maart 2021 om 00:32 #144474We zullen het zien ha ha. Ben niet zo gauw bang voor de politie en die boete is prima te behappen is “maar” 95 euro exclusief administratie kosten
dinsdag 30 maart 2021 om 00:36 #144537Hahahaha !!!!
Probleem is, het is meestal nog 95 euro meer dan wat je al gaat krijgen. Staande houden alleen voor zoiets doen ze niet gauw namelijk…
Of je moet een fuik inrijden, maar dan heb je hem ook meestal..
dinsdag 30 maart 2021 om 00:40 #144554Nou hoppa dan krijg ik hem eindelijk voor mijn snelheid er bij denk ik….
Ben namelijk in de tijd dat ik deze auto heb sinds 12 december waarvan 4 weken in de garage al 2x aan de kant gezet puur voor routine controle… Want Jonge gozer in volgens hun te dure auto!?Maar even terug komend op dit mijn auto bevat de helft van de opties niet ik heb oprecht medelijden met de nieuwe eigenaar
dinsdag 30 maart 2021 om 00:43 #144589Wat zat er dan niet op?
dinsdag 30 maart 2021 om 00:52 #144604Alles met een rode streep eronder sowiezo niet
op hun eigen site komt erbij:
Warmtewerend getint glas
Radio MP3/aux spelerdinsdag 30 maart 2021 om 01:10 #144631– ESP wordt 3x genoemd .. zo krijg je ook het aantal opties omhoog.
– adaptief sportonderstel: niet toevallig vering kapot
– snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging. Waarschijnlijk ook een aanname. Maar dat zou de koper meteen in de gaten moeten hebben bij een testrit.
– warmtewerend zou in theorie kunnen bij de voorruit.
– de CD30 heeft volgens mij een aux ingang aan de achterkant. En je hebt ook nog een cd30 MP3 versie. Staat normaal wel op de voorkant van de radio meteen.
– het zwart van de spiegels matched toch met het zwart van de grill– lampgedeelte, dat hebben ze dus gewoon niet gecontroleerd. Ze hebben de uitsparingen in de bumper gezien en op basis daarvan waarschijnlijk gewoon aangenomen dat er xenon in zit. Wis/was voor koplampen was toen verplicht namelijk. Weet niet of het nu nog zo is. Adaptief zal wel kloppen, hoogte verstelling valt daar ook onder. Alleen suggereren ze wel daarmee dat het automatisch gebeurd ipv met het knopje naast het stuur.
dinsdag 30 maart 2021 om 01:39 #144658-Esp heeft die niet ABS wel
– Nah er zitten verlagings veren onder van Sjierd achter en van max zijn oude opc veren voor… maar dat is geen adaptief sportonderstel dat heeft max en die stelt zijn vering ook bij doormiddel met sportknop wat deze auto ook niet had.-Stuurbekrachteging is even licht op alle snelheden ha ha
-Warmtewerend had deze uitvoering niet dat weet ik enigzins zeker
– Dit is een CD30 die heeft geen aux ook niet aan de achter kant heb namelijk die radio regelmatig in mijn hand (ja nu nog steedst)
– Spiegels zijn metalic zwart dus is niet zelfde kleur haha
– Xenon hebben ze waarschijnlijk gedacht door de angel eyes maar daar achter zit gewoon een halogeen lamp van philips lol…vrijdag 9 april 2021 om 16:41 #146107Oké 2 updates,Mijn tesla scherm software is aangepast en passend gemaakt voor mijn passat b6 cc
En mijn cc heeft een kleppen systeem… Leuk voor in de tunnels haha
vrijdag 9 april 2021 om 17:30 #146109erg cool! Ben benieuwd hoe dat tesla systeem gaat bevallen en er uit gaat zien in het echt.
enne…. van dat kleppen systeem verwachten we wel een filmpje he :P
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")vrijdag 9 april 2021 om 21:02 #146254Komt eraan zoek even een telefoon met goede microfoon…
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.