- Dit onderwerp bevat 34 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 3 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Astra TwinTop (ATT) › Alles over de Astra TwinTop › Kappen van dak vervangen :-)
Gewoon even een berichtje omdat het kan. Door een goede tip van Max heb ik 2 nieuwe kappen op ebay.de kunnen kopen, precies in de kleur die ik nodig had. Deze heb ik zojuist vervangen. De oude kappen (zoals te zien op de foto) hadden beide een deuk en schade. Nu weer bijna zo goed als nieuw!
Als iemand nog interesse heeft in 2 kappen (met schade) dan hoor ik dat graag.
Knap gedaan hoor Erik, perfect. De nieuwe moesten wel even gepoetst worden toch.
Maar idd je ziet er niets van.
Heb je netjes gedaan die kappen vervangen ziet er
Weer netjes uit .
Dat word weer genieten van je twintop B)
kijk, zoals ik je al vertelde: gewoon effe vervangen :P hahahah
nog gelukt ook dus! Mooi man!!!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Haha ja klopt, soms moet je dingen gewoon aanpakken :-).
Die deuk zie je vaker op de plek. Schijnt toch iets met zakken van dak te maken te hebben. Dan komt het tegen die stang aan aan de binnenzijde
Die deuk zie je vaker op de plek. Schijnt toch iets met zakken van dak te maken te hebben. Dan komt het tegen die stang aan aan de binnenzijde
In mijn geval eigen domme schuld. Had mijn windscherm op de 2 zijkanten in de koffer liggen, toen ik de auto net 2 weken had. Dak open en 3 deuken was het resultaat…
In mijn geval eigen domme schuld. Had mijn windscherm op de 2 zijkanten in de koffer liggen, toen ik de auto net 2 weken had. Dak open en 3 deuken was het resultaat…
Oei dat zijn de zure dingen in het leven. Wat zul je gevloekt hebben
Oei dat zijn de zure dingen in het leven. Wat zul je gevloekt hebben
Gevloekt?welnee joh,kheb me rot gelachen :evil:
Gevloekt?welnee joh,kheb me rot gelachen :evil:
Heb zelfde foutje gemaakt,mag ik de link van je hebben.Wat zou je voor je kappen willen hebben
Heb zelfde foutje gemaakt,mag ik de link van je hebben.Wat zou je voor je kappen willen hebben