- Dit onderwerp bevat 81 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 2 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Astra TwinTop (ATT) › Alles over de Astra TwinTop › Irritante tik
haha heb ik toen ook gehad die sterbout zag niet meer top uit .heb er toen een griptang op gezet toen kwam die wel los .tip koop meteen een nieuwe kosten weinig en scheelt hoop elende
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ga ik doen. Maar de remschijven ga ik wel zelf doen..
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Nou juist de remmen zou ik door een vakman laten doen. Dat is juist een kennis klusje.
En welke olie zit en nou in Michel?
Of vul je hem pas over een paar weken,haha.
Het tikken zal niet meteen verdwijnen hoor,dat gaat langzaam,in de plunjers zit nog de oude dunne olie maar met de tijd zit daar ook de “dikkere” olie in.
Ja die aftapplug is soms een drama,heeft Sjengster gelijk in,zorgen dat je een nieuwe in voorraad heb.
Heb eens meegemaakt bij iemand bij ons op de hobby club dat hij hem bij het vastzetten dol draaide,de carterpan is van aluminium dus dat is altijd oppassen,en dat was in de avonduren, ja dan heb je een probleempje.
Ik weet het ze hebben 5w 40 er in gegooid. Remmen heb ik al eerder gedaan max. Was wel een alfa mito. Maar als ik dordt ben. Kan ik een brug regelen bij m’n vriendin. Ze Werkt bij de gemeente sport. En daar staat een brug maar je moet het wel optijd vragen.
Maar ik heb wel remmen vv van een mito vervangen was geen quadrifoglio. Maar wel een 1400. De normale hebben nog de normale remblokken. quadrifoglio die is redelijk gecompliceerd. Ivm borg pennen en de dubbele pistons. Maar genoeg over alfa. Jak hahaha
Dit is trouwens wel een idee voor olie verversen.
Hoe bedoel je
Dat hoef ik hoop ik toch niet uit te leggen hé vriend :-P
Ja ik snap hem haha sorry. Is te warn
Dat is geen fijn geluid…. Olie is dus te dun en als hij warm is wordt hij dunner….
Hopen dat t met de goede olie weer in orde is!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Ja dat gaat goed komen. Haha
Nou vandaag ff met m’n twintop naar België gereden. De motor loopt mooi rustig. Als je met je oor strak op de hete motorkap legt dan hoor je alles tikken maar zo als je bij de neus staat loopt ie prachtig.
Nou vandaag ff met m’n twintop naar België gereden. De motor loopt mooi rustig. Als je met je oor strak op de hete motorkap legt dan hoor je alles tikken maar zo als je bij de neus staat loopt ie prachtig.
Hoor je alles tikken en kloppen.
Dat kloppen is dan van je oor dat verbrand op de motorkap. Hihi…