TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Stel jezelf even voor › Impulsaankoop wat een match made in heaven bleek.
- Dit onderwerp bevat 22 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 7 maanden geleden door joustra.
-
AuteurBerichten
-
donderdag 25 maart 2021 om 15:28 #143500
Hoe raar kan iets lopen?
Een paar weken geleden ging mijn oude, trouwe polo’tje die ik al 15 jaar heb kapot. Lelijk als hij was, ik was gek op dat ding.
Dan moet er iets nieuws komen, en na wat snorren op Autoscout en MP kon ik toch niet echt een auto met een wow-factor vinden. Tot ik (per ongeluk) ‘cabrio’ intikte op de filterfunctie.
Toen kwam ik langs een felblauwe Opel tigra twintop. Poef, verliefd. Dat het een onpraktische tweezitter was (ik heb een gezin) met vaak mechanische problemen kon me weinig schelen. Ik moest en zou gaan kijken.Er stond er één bij mij in de buurt, dus de volgende dag ben ik naar de dealer gereden om hem ‘aan te kijken’. Iets in mij hoopte dat ik er naast zou staan en dat ik zou denken ‘neh’, zodat ik op zoek kon naar een praktischere auto en een slimmere keuze.
Niets was minder waar. Ik stond er voor en mijn naam stond er gewoon op. Het lijntje, de twintop, de kleur.
De bubbel bastte even uiteen toen de verkoper het dak probeerde te sluiten en de top het na een paar tellen opgaf. Geen beweging meer in te krijgen. Ook de kofferbak ging niet open. Een snel telefoontje naar mijn garage zei genoeg, ik moest hem laten staan.Het toeval wilde dat tegelijkertijd iemand anders een tigra kwam inruilen voor een gezinsauto. Lang verhaal kort: deze auto was in orde en ik heb binnen een half uur de deal gesloten. Van ‘even aankijken’ naar ‘TTT-eigenaar’ in één ochtend.
Inmiddels is de Flash-mobil (zoals mijn zoontje hem heeft genoemd) twee weken van mij en wat een schik heb ik ervan. Ik loop nog wel tegen wat dingen aan, maar ik ga even op dit forum neuzen om te kijken of ik antwoorden vindt. Hopelijk kan ik hier veel leren!
donderdag 25 maart 2021 om 15:43 #143522Welkom!
Veel veilige en open kilometers toegewenst..
Heeft iemand al gememoreerd dat wij hier dol op foto’s zijn ?
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECUKnutselsmurf..
donderdag 25 maart 2021 om 15:58 #143524Jaaa ik was al bezig! Zie boven. Dank je wel :).
donderdag 25 maart 2021 om 16:01 #143526Welkom leuke tigra. Heelveel open km gewenst
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
donderdag 25 maart 2021 om 16:02 #143528Mooie auto,veel plezier en veel veilige kilometers.
donderdag 25 maart 2021 om 16:19 #143530Welkom….
Geniet ervan
donderdag 25 maart 2021 om 17:06 #143533Welkom.
Leuk verhaal een goede voorstel bericht hier kunnen vele een voorbeeld aan nemen
donderdag 25 maart 2021 om 22:04 #144140Anoniem- Topics: 2550
Tigra is ook een leuke stoere wagen. Ik zag deze voor het eerst op een parkeer plaats.
Ben r eens even omheen gelopen en klaar. Dat was hem! ha ha ha.Welkom hier op Twintop forum
donderdag 25 maart 2021 om 23:55 #144160Hoi Stella,
Geweldig wat een prachtverhaal, zie het al helemaal voor me…… soms kan het zo lopen.
Geniet van je mooie Tigra……. en dat gaat volgens mij vast wel lukken.
groet vanuit het oosten,
Robertvrijdag 26 maart 2021 om 01:28 #144166Prachtig verhaal Stella.
Je staat er ook helemaal stralend naast.
Ik wens jou heel veel veilige en open kilometers toe met deze tigra.
gr Dianavrijdag 26 maart 2021 om 10:48 #144174Welkom Stella,
mooi verhaal
Veel veilige probleemloze kilometers toegewenst.vrijdag 26 maart 2021 om 15:59 #144186Kijk een slimme jonge dame
a, omdat ze een mooie TTT heeft gekocht
b, mijn raad heeft opgevolgd om zich hier aan te melden.ik wens je heel veel dakloze dagen en veilige kilometers.
ps, foto is volgens mij in soesterberg genomen
In welke omgeving gaat de TTT rijden?vrijdag 26 maart 2021 om 16:53 #144190Klopt, goed gezien.
Ik woon in het Gooi en werk in Barneveld, dus daartussen ben ik regelmatig te vinden :).
Jij?vrijdag 26 maart 2021 om 16:58 #144194Anoniem- Topics: 2550
Hi Stella,
Ook uit het gooi en indertijd ook gevallen voor een blauwe (defecte) Tigra Twintop.
Nu al een aantal jaar genietend van een zwart exemplaar wat dank zij onze Max nog steeds in top staat verkeert !
Geniet van die mooie Twintop en het mooie weer.Ernst
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
vrijdag 26 maart 2021 om 17:48 #144198Wat een mooi koppel!!!
Heel veel plezierige en fijne frisse lucht kilometers.
gr Jo
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.