- Dit onderwerp bevat 61 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 2 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Astra TwinTop (ATT) › Alles over de Astra TwinTop › imobilizer
Heb je hem gekocht? Hij is verkocht…..
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Nee nog niet, duju ben ik te laat dan ?
Ja te laat. Nieuw zijn ze nu 100 euro duurder geworden. 380 euro.
Ik had hem voor 360 euro.
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Deze is gewoon nieuw, dan moet je versie E hebben.
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Kreeg net telefoon van garage , ze weten niet goed waar zoeken , blijkbaar na dat de mechaniek de ecu had gereset, krijgt de auto geen stroom en dat moeten ze eerst vinden.
Iemand ne tip , dus de wagen is zonder stroom gevallen na reset ecu , dus kunnen ze nu ook niet in ecu om hem terug in te leren
Geen stroom,dat moet naar mijn idee toch wel goed te vinden zijn?
Is zoals ik eerder schreef dan de z.g.n. klem 15 spanning. Ik zal straks even schema’s sturen en posten.
Nu eerst eten.
Je hebt storing gekregen nadat de accu weer aangesloten is volgens mij. Avond er voor deed nog iets het wel dacht ik.
Om de beginnen meet onder de motorkap zekering kast,
Hoofdzekeringen controleren,
Controleer belangrijke relais Klem 15. Die zorgt er voor dat er overal spanning komt na contact.
Op klem 30 van dat relais moet direct vanaf accu 12v staan, dat kun je meten.
Als je het relais er uit trekt zie je de nummers staan en weet je waar je moet meten.
Achter in de REC zitten ook twee relais Klem 15, één is belangrijk voor Start en stop.
Zelfde verhaal, meet op klem 30 of er 12 v op staat.
Zover eerst de controle 12v op de essentiële punten van de wagen.
Wanneer op die punten gewoon 12v staat ligt het waarschijnlijk in de elektronica / connectoren. (vocht probleem connectoren??)
Nog even een overzicht van de REC en UEC, dan weet je waar de relais zitten.
REC
UEC
Thx ga het doorgeven
De omgekeerde wereld, de klant gaat bij de dealer uitleggen waar hij naar moet kijken :silly: :blink: :woohoo:
De omgekeerde wereld, de klant gaat bij de dealer uitleggen waar hij naar moet kijken :silly: :blink: :woohoo:
Triest…
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
Als het maar opgelost word, dat is het belangrijkste.
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Hoi allen ,
De wagen staat nog steeds bij de garage, deze hebben alles uitgemeten, de zekeringen en relais zijn oké.
volgens hun zou de cim module stuk zou zijn.
Omdat de verkoper de kosten niet voor hem wil nemen ,desondanks dat het garantie is en om de kosten tot nu niet te laten oplopen zijn de werken stilgelegd en is onze advocaat nu bezig met de zaak om de verkoper in gebreken te stellen.
Dus voorlopig nog geen cabrio rijden .
Graag wil ik jullie ook de vraag stellen zou dat kunnen dat de cim de oorzaak kan zijn ? Of ziet de garage iets over het hoofd, elke tip is welkom met dank Marc .
Het enige lampje dat op het moment nog brand is dat van de deur als deze open staat ,verder brand er niets maar ook niets meer . Uitlezen gaat ook niet.