TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Astra TwinTop (ATT) › Alles over de Astra TwinTop › imobilizer
- Dit onderwerp bevat 187 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door Teigetje.
-
AuteurBerichten
-
vrijdag 13 september 2019 om 10:20 #96164
O,o,o…. Echt ongelooflijk!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")vrijdag 13 september 2019 om 10:20 #96179O,o,o…. Echt ongelooflijk!
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")vrijdag 13 september 2019 om 13:54 #96186Hoi Marcnancy,
Dat is een flinke stap in de goede richting maar ik had begrepen dat je ook al andere kosten had gemaakt,gaan ze daar ook nog iets mee doen?
Deze verkoper heeft de verkeerde getroffen.
Veel succes gewenst met het verdere afhandelen.vrijdag 13 september 2019 om 13:54 #96203Hoi Marcnancy,
Dat is een flinke stap in de goede richting maar ik had begrepen dat je ook al andere kosten had gemaakt,gaan ze daar ook nog iets mee doen?
Deze verkoper heeft de verkeerde getroffen.
Veel succes gewenst met het verdere afhandelen.vrijdag 13 september 2019 om 15:20 #96190Wat fijn dat er nu toch een einde in zicht is van het hele gebeuren.
Soms toch een een kwestie van wie de langste adem heeft….
Ik wens je bij deze dan ook veel succes met de afhandeling.vrijdag 13 september 2019 om 15:20 #96207Wat fijn dat er nu toch een einde in zicht is van het hele gebeuren.
Soms toch een een kwestie van wie de langste adem heeft….
Ik wens je bij deze dan ook veel succes met de afhandeling.vrijdag 13 september 2019 om 19:41 #96215Wat fijn, een doorbraak !
Ik hoop alleen dat deze nachtmerrie geen verhindering gaat zijn voor een zoektocht naar een andere, betrouwbare TwinTop.
Het ligt niet aan de Twintop, deze nachtmerrie, maar aan de zwendelende verkoper.
Ik hoop jullie te kunnen spreken bij de eerstvolgende TwinTop Tour, maar dan met een heerlijke Twintop onder de kont waar jullie het wel mee getroffen hebben !
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECUKnutselsmurf..
vrijdag 13 september 2019 om 19:41 #96232Wat fijn, een doorbraak !
Ik hoop alleen dat deze nachtmerrie geen verhindering gaat zijn voor een zoektocht naar een andere, betrouwbare TwinTop.
Het ligt niet aan de Twintop, deze nachtmerrie, maar aan de zwendelende verkoper.
Ik hoop jullie te kunnen spreken bij de eerstvolgende TwinTop Tour, maar dan met een heerlijke Twintop onder de kont waar jullie het wel mee getroffen hebben !
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
woensdag 6 november 2019 om 12:06 #105086Anoniem- Topics: 2550
Heb gister Marc een mailtje gestuurd om te vragen hoe het met hun gaat en of er vorderingen waren.
Nou dit kreeg ik als antwoord, een heel dramatisch jaar voor Marc en Nancy.
Bedankt voor u bezorgdheid, de Twintop staat nog steeds stil ,daar zijn blijkbaar veel problemen mee ,maar dat komt wel Ok. Mijn gezondheid is niet zo best , al en tijdje .Daar komt dan nog bovenop, dat Nancy op 21/10 opweg naar haar werkt frontaal aangereden is de wagen mijn astra gtc was pertotal. Ze was in haar recht dat is geen probleem, maar ze zit thuis Met en zwaare whiplash.
Daar stopt de pech dan blijkbaar nog niet, op 22/10 krijg ik te horen dat ik na 30 jaar motor te rijden , om gezondheidsredenen moet stoppen met motor rijden.
Dat is en beetje de reden dat ik al en tijdje stil ben op het forum .
Je mag van mij gerust daar en kleine vermeldingen van maken op het forum ,maar ik zelf heb al en tijdje niet echt zin om achter mijn pc te zitten , buiten voor de bank en mail zaken , dat gaat niet anders.
Doe daar de forumleden de groeten van ons .
Nogmaals, bedankt voor U bezorgdheid.
woensdag 6 november 2019 om 12:07 #105087o man het zit ze ook echt niet mee he…….
bedankt voor de update Max
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")woensdag 6 november 2019 om 14:53 #105090Marcnancy,
Ben er stil van geworden,dat is ook voor jullie een heel slechte tijd die je moet door maken.
Wat moet je dan zeggen hè, het komt vaker voor dat iemand het voor zijn kiezen krijgt en waarom,ik zou het niet weten,ik weet ook uit eigen ervaring dat het tij weer zal keren,probeer positief te blijven denken.
Je komt er weer sterker uit en gaat het leven gegarandeerd nog meer waarderen.
Ik wil jullie beide veel sterkte wensen de komende tijd.
Groetjes, Leen.woensdag 6 november 2019 om 21:14 #105095Ai,
Hier worden wij toch wel even stil van… :-(
Allereerst voor Marc en Nancy herstel en gezondheid toegewenst, dit is toch echt het belangrijkste om te hebben…
Ik begrijp dat de auto nu even een bijzaak is, maar wat zouden wij jullie graag in goede gezondheid en met een TwinTop onder de kont toch graag zien bij de TwinTop Tour…..
Wij willen jullie graag een hart onder de riem steken, beterschap toewensen en een beetje geluk om het tij te keren.
Stefan,
Dagmar,
Lisa,
Marin.Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
woensdag 6 november 2019 om 23:37 #105103Jeetje, wat een verhaar en een jaar voor jullie, wordt je idd stil van, hopelijk komt het met jullie gezondheid snel weer goed en met de auto ook nog, achter de grijzen wolken schijnt de zon :neutral: veel succes en sterkte.
Gr Sjierd
donderdag 7 november 2019 om 02:35 #105116Awh. Wat een rottijd hebben jullie zit niet mee!
Het komt hopelijk allemaal weer goed en een spoedig herstel voor je vrouw! :|
woensdag 14 oktober 2020 om 11:02 #129042Beste Vrienden ,
Sorry voor de late reactie , wij hadden besloten het rustig aan te doen en alles en beettje van ons afte zetten .
Update ongeval Nancy , na 1 jaar zit z nog steeds met problemen in haar nek , maar is ondertussen wel terug aan het werk .
Update astra twintop : De verkoper is ddor de rechtbank veroordeeld om de wagen te herstellen en en schade vervoeding te betalen .
Bij expertise door de rechtbank blijkt dat er bij de wagen meer aan de hand was .
Er moet en volledige nieuwe cim module , start module met startknop en seutels en ecu in , daarna het volledig herprogameren van de wagen .
Met groetjes Marc Nancy -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.