- Dit onderwerp bevat 16 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 4 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › De dingen des levens › Ik wil hem…mooie att gezien op m.p
Ik had een super mooie att gezien. :woohoo: Maar ik mag niet informeren boehoe…hoe . :angry: Pappie was nu eerst aan de beurt. Kan wal janken
Wojo! Heb heb heb. Mooie kleur ook. Die zie je niet vaak bij de ATT
Inderdaad een mooie kleur en zelfs nog een “toefje” geel aan de achterkant ….. :P
Deze kleur staat niet eens in het kleuren overzicht op dit forum. Het is geen metro want dat nijgt meer naar blauw. Dit lijkt een beetje op technical grey wat later op de Astra en Corsa is gevoerd. Weet iemand msschien hoe deze kleur heet van de afgebeelde auto op MP?
Hij heeft zelfs een OPC spoiler achter op. :P
dat is een erg mooi exemplaar idd!!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Hij zal vast helemaal vol met storingen zitten en daklekkages en motorproblemen, dus niet getreurd dat je niet mag informeren hahaha….helpt het een beetje? :P :P
Ik zag ook dat de wielen scheef stonden. ook niet goed hoor. en roest onder de deuren… bah! :huh:
En heb je gezien hoeveel gaten er in de velgen zitten….. die kan je direct weggooien.
Ja ja….het zal :cheer:
laten staan dat ding…. is nix ….
whaaaaaaaaaaaaaaaahahahhaha
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Hij is wel erg mooi en begon toch te kriebelen . Maar na wijze woorden van de vrouw (van we hebben al drie auto’s enz enz) :woohoo:
Whaahaa,….mooi dit.
Ook ik heb zwaar getwijfeld, sta voor wat onkosten met mijn ATT 2007 – KM stand 45000 (Distributie/grote beurt)
Zou dus zeer interessant zijn,maaaarrrrr………waar laat ik zo snel mijn ATT?
1e keer in 30 jaar dat ik een auto laat voorzien van een nieuwe distributie riem.
“normaal” hoogste tijd voor een andere,……ben gehecht aan mijn ATT prinsesje.
Hij is al verkocht
Dat is niet echt heel gek.