- Dit onderwerp bevat 47 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 10 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › Het “Twintop plein” in Heemskerk
Was een heerlijke dag toen, heb een prachtige bord “twintop plein” gekregen van een aantal leden twintop forum.
Nou vandaag eindelijk zo ver, hij is onthuld. Ben er erg blij mee, is apart en herkenbaar.
Supper bedankt nogmaals!
Haha geweldig Max, niet veel mensen hebben een eigen plein!!!
Haha geweldig Max, niet veel mensen hebben een eigen plein!!!
Perfecte plaats daar jongen,maaruh, ingetikt op Google map maar daar is tie nog nie bekend hoor :silly:
Hoop dat de postbezorger niet aan het twijfelen wordt gebracht
Perfecte plaats daar jongen,maaruh, ingetikt op Google map maar daar is tie nog nie bekend hoor :silly:
Hoop dat de postbezorger niet aan het twijfelen wordt gebracht
Ja was een fijne dag hé, heerlijk weer,gezellig clubje,wel jammer dat ik vrijwel alles alleen moest doen
Ja was een fijne dag hé, heerlijk weer,gezellig clubje,wel jammer dat ik vrijwel alles alleen moest doen
Het was idd een mooie en gezellige dag.
En prima plek voor het bord.
jouw werd tenminste nog toe vertrouwd Leen hahaha… ik was die dag alleen maar gepromoveerd tot poets miep…
Het was idd een mooie en gezellige dag.
En prima plek voor het bord.
jouw werd tenminste nog toe vertrouwd Leen hahaha… ik was die dag alleen maar gepromoveerd tot poets miep…
Kijk, dat bord hangt daar prima! Geniet er van kerel. Met veel liefde gegeven!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Tja Leen wij waren aan het relaxen……. moet toch één het werk doen he. :S :blink:
Ja dat was zeker een mooie dag,
We zijn er nog steeds blij met de nieuwe bekleding,
Het is als of we een andere wagen hebben:)
Dat bord heb je daar mooi hangen Max.
Dan is het toch een goede ruil geweest want ik ben er ook nog steeds blij mee.
En voor dat het wat kouder werd had Max de stoelverwarming met de nieuwe knoppenbalk ook aangesloten en geïnstalleerd, heerlijk!!
Ik heb al een tijdje niets over de sportknop gelezen,is hier niets meer over te vermelden?
Ja dat was zeker een mooie dag,
We zijn er nog steeds blij met de nieuwe bekleding,
Het is als of we een andere wagen hebben:)Dat bord heb je daar mooi hangen Max.
Heu Jeroen, welkom terug. Heb je gemist hier lange tijd. Word weer tijd voor een bakkie doen eerdaags. Of een hamburger…. :ohmy: