- Dit onderwerp bevat 37 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 1 maand geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Visueel Buitenzijde › het spookt in de astra
?
Wat is het probleem dan dat m’n roller van m’n bediening scherm niet doet. Wel met licht uit. En met licht aan. Soms niet. Anders printje gehaald. Op de sloop En alles netjes over gezet. En soms doet ie het en soms niet. Ik ga natuurlijk niet als een kip zonder kop alles los halen. En een keer deed m’n claxon het niet. Dus kon die gene niet waarschuwen. Hahaha. Dus ik heb geen bulbar voor op m’n auto!. Maar een gazelle heren fiets op m’n bumper…… Geintje gelukkig. Alvast bedankt guys
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Wil gerust langs komen. Haha. Dan breng echt 2 chocolade bollen mee. Dat je misselijk word hahaha.
Misselijk worden van echte Bossche bollen…..echt niet. Maar antwoord op de vraag. Waarom een CIM?
Gewoon wat is het dat m’n roller het niet doet. Soms wel en soms niet. Maar ik wil geen cim kopen. Maar dit was gewoon een vraag. Stel dat je er een koopt. Ik ga niets kopen. M’n twintop doet het perfect. De tandwieltjes zijn door Pieter 180 graden gedraaid. Alleen het weer is ruk. Ik haat winter
?
?
En de winter heeft ook zo z’n charme,lekker behaaglijk thuis bij de verwarming en gezellig de kaarsjes aan,en dan kijk ik naar buiten en als het dan geitenweer is dan denk ik,morgen zie ik wel weer verder,ja dat niet meer werken bevalt me prima dit is beter dan 03.00 uit m’n nest komen voor m’n werk. Ik wil niemand de pest in jagen hoor,na 54 jaar werken was ik hier aan toe,heerlijk.
*Wekker op 05:25 haten doet…* :evil:
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..