- Dit onderwerp bevat 37 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 1 maand geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Visueel Buitenzijde › het spookt in de astra
Maakt er een vijver van.. Zeiltje er in!. En vullen maar. En je kan je vijver verplaatsen. Mits dat je je handrem eraf hebt. Anders wordt het duiken.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
?
Rubbertjes invetten leen. Hahaha. Tis geen eos.
nou leen op slechte dagen geef ik je gelijk maar zoals vandaag heb ik blijkbaar helende krachten zoals jomanda haha
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Waar moet die auto dan lekken.?. Als het bij de dorpel is dat had m’n gtc en Station wagon ook
Met op-com kun je alle knoppen en wieltjes checken op hun werking.
had ik gedaan maxx waren allemaal oke maar de instelling klopte niet .vanmorgen was weer alles goed ineens vreemd maarja hij doet het weer dat is het belangrijkste
Ben tot de conclusie gekomen met dit probleem en dat klinkt heel vreemd,omdat mijn linker knipperlicht het niet deed mijn stuurwiel bediening het ook niet goed doet.de melding op display ging weg dus geen storing knipperlicht.is 1 week zo geweest heb fitting gerepareerd en daarna was de stuurwiel bediening weer goed heb al paar dagen geen probleem meer.denk dat het door de aansturing van CIM is geweest die omdat knipperlicht het niet deed hij een foutieve aansturing naar stuurwiel gaf.heb begrepen dat licht , claxon en richting aanwijzer en stuurwiel via CIM gaan .
Ja of je CIM reparatie zit er aan te komen. Iedereen komt aan de beurt vroeg of laat. Heb al een paar gehad…
Ha het begon bij de rode astra ook zo
Verstuurd vanaf mijn snelbinder met Tapatalk
We gaan het zien Maxx nu doet hij het gelukkig weer.het begon en stopte ook weer bij het knipperlicht dus hoop dat dat het ook is geweest
Als ik een cim module koop op de sloop. Is dat dan kwestie van inbouwen. Of moet je alles met de opcom instellen. Met je security code.. Ik denk van wel.
Dit moet opnieuw aangemeld en geprogrammeerd worden
Ok. En je moet natuurlijk een opcom hebben als dokter max
Als ik een cim module koop op de sloop. Is dat dan kwestie van inbouwen. Of moet je alles met de opcom instellen. Met je security code.. Ik denk van wel.
Waarom zou jij een CIM moeten kopen, heb die van jou al eens schoongemaakt. :dry: :S