- Dit onderwerp bevat 37 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 1 maand geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Visueel Buitenzijde › het spookt in de astra
haha ik denk echt dat het in de astra spookt.de stuurwiel bediening doet niet wat het moet en ik heb niks veranderd.rechts is normaal voor volume en nummer omhoog en omlaag.maar nu doet de rechter pijl omhoog en laag het zelfde als het wieltje links haha dus scrollen in het menu actieradius en stopwatch en zo en het wieltje recht doet niks .op com er aan gehad en aangestuurd deze reageren gewoon hoe krijg ik dit terug of heb ik mischien iets per ongeluk veranderd
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat heb ik ook. Alles doet het volume mute cd en bla bla. Maar dst rollertje voor m’n actieradius blijft soms hangen. Heb toen op de sloop een andere gehaald. Maar die hapert ook af en toe. Ligt dat aan de cim module?
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
met de cim heb ik gelezen dan doet je toeter het ook niet als je lampen branden ook zo iets vreemd.maar van mij doen alle 2 het zelfde zowel links en rechts.volume en omhoog en omlaag muziek doet hij niet meer maar de knoppen reageren wel vreemd
Ik heb de tip eerder gegeven van de week ;
Bel een exorcist… :evil:
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
ik denk dat ik eens naar banneux of naar lourdes ga met de astra of als het gekker wordt naar st pietersplein in rome
geen idee tjarda het spookt echt heb een nieuwe fitting besteld voor de koplamp melding van boordcomputer dat knipperlicht kapot is zie ik ook niet meer op scherm ineens .nu vindt ik dat niet zo erg haha maar er zit geen fitting en geen lamp in echt vreemd allemaal
dat klint idd stom maar heb dat ook gehad had een kapot lampje en toen gaf de auto aan stadslicht of zoiets dat lampje was kapot ik haalde het lampje er uit en deed er niks meer in en de melding was op het display weg terwijl het lampje ontbrak :evil:
Maar het blijft een gave bak
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
vreemd ja sjierd maar vraag me af hoe ik de stuurwiel bediening weer normaal krijg haha geen idee heb niks verandert met op com of in de auto zelf .als ik straks de auto 2 meter hoog zie zweven en groen slijm er uit komt zoals in de excorsist dan zit ik met een probleem dan red ik banneux niet meer haha
?
de haunted house op wielen !!!vandaag maar weer eens kijken wat denk je alles doet het weer gewoon haha ik ga er eens een rozenkrans in hangen of wat minder thunderdome in de auto draaien .
ja mooie bloemenbak wel gaat wat potgrond en hydrokorrels in haha
?
?