TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Meetings en ritjes › Midden en Noord Nederland › Gewoon elkaar weer zien en begroeten.
- Dit onderwerp bevat 116 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 3 maanden geleden door Anoniem.
-
AuteurBerichten
-
maandag 13 juli 2020 om 12:51 #120998
Mogge ….!
M&M …zucht ik heb het geweten hoor, het was meer een M&M dag dan een “” TWINTOP “”
Ik beschouw dit als een vergissing die komen vast en zeker weer terug in een OPEL-TJE TWINTOP
Ach ja, ik doe dit maar een keer ….DIANA EN LEEN ze zijn idd mooi vooral in de kleur “” ZWART “”Ik heb weer zoals altijd van jullie genoten TOP…!
Hoop jullie gauw weer te zien in de maand september en voor degene die op vakantie gaan wees voorzichtig ivm CORONAMax, het was echt te gek wanneer kunnen wij de volgende meeting verwachten ?
Diana wij blijven vriendjes, blij je man te hebben gezien wat een spier-massa ….ik weet genoeg :eek:
Leen, ik heb leuk met je vrouw gesproken ( je mag in je handen knijpen ) :|ff heel iets anders : aan alle dakloze rijders IK BEN LOTHAR EN GEEN MICHAEL pfffff een excuus is op z’n plaats
Tip : Ik heb een blauwe Tigra en de andere een grijze :oops:Ciao ciao :s
maandag 13 juli 2020 om 13:01 #121000Dank je Lothar,het was inderdaad erg leuk,wel jammer van die Opels er bij hé,hahaha :-p
Mijn vrouw ben ik heel zuinig op hoor,moet wel want zij heeft het bankpasje haha.
Was leuk dat jullie er samen ook waren,was weer veel te kort.
Jammer van die politie wagen op het moment dat we weer weg gingen,ik wilde net ff een paar donuts maken :O
Is een geintje hoor,zou ik nooit en te nimmer doen.
Ik ga je vanavond bellen,oké.maandag 13 juli 2020 om 13:09 #121002Mogge ….!
M&M …zucht ik heb het geweten hoor, het was meer een M&M dag dan een “” TWINTOP “”
Ik beschouw dit als een vergissing die komen vast en zeker weer terug in een OPEL-TJE TWINTOP
Ach ja, ik doe dit maar een keer ….DIANA EN LEEN ze zijn idd mooi vooral in de kleur “” ZWART “”Ik heb weer zoals altijd van jullie genoten TOP…!
Hoop jullie gauw weer te zien in de maand september en voor degene die op vakantie gaan wees voorzichtig ivm CORONAMax, het was echt te gek wanneer kunnen wij de volgende meeting verwachten ?
Diana wij blijven vriendjes, blij je man te hebben gezien wat een spier-massa ….ik weet genoeg :eek:
Leen, ik heb leuk met je vrouw gesproken ( je mag in je handen knijpen ) :|ff heel iets anders : aan alle dakloze rijders IK BEN LOTHAR EN GEEN MICHAEL pfffff een excuus is op z’n plaats
Tip : Ik heb een blauwe Tigra en de andere een grijze :oops:Ciao ciao :s
maandag 13 juli 2020 om 14:50 #121016Hahaha…die Lothar…je bent een grappige, toffe vent.
Was weer erg gezellig met zijn allen, volgende keer dan misschien eind september tenminste als Leen en ik met onze m&m’s erbij mogen zijn,. En Leen niet op vakantie is.
@Marco ik heb de foto’s bekeken zijn idd leuke bij , bedankt daarvoor.Attachments:maandag 13 juli 2020 om 17:34 #121018Ach natuurlijk mogen jullie komen met de m&m’s …MAAR WAT SCHUIFT HET ?
Mochten wij niet uitkomen, mogen jullie op z’n minst mee als bij-rijder ……8-)
maandag 13 juli 2020 om 18:25 #121023Anoniem- Topics: 2550
Realistisch gezien komen er geen nieuwe cabrio modellen meer uit van Opel. Geen cabrio modellen die hybride zijn uitgevoerd.
Tja dan kom je uit op andere cabrio merken, ik begrijp dat wel. Had niet voor niets mijn T shirt van BMW aan. ha ha ha… :-P
Voorlopig ben ik daar nog niet aan toe. Ben nog helemaal smoor verliefd op mijn wagen. :?Nog een foto, jullie zijn het vast vergeten hoe die er uit ziet,
Attachments:maandag 13 juli 2020 om 19:06 #121028Is toch een plaatje..!
Attachments:maandag 13 juli 2020 om 19:25 #121029Dit is toch een plaatje ….!
maandag 13 juli 2020 om 19:48 #121039T-shirt ??? BMW ??? Waar staat dat voor?? Is dat wat dan???
Attachments:maandag 13 juli 2020 om 21:06 #121043Mooie auto leen en mooie kleur haha
Veel plezier ermee en veilige kilometers met de m…….. cabrio
Gr Jan wel opel rijdermaandag 13 juli 2020 om 21:18 #121046Anoniem- Topics: 2550
Nou Leen, bijvoorbeeld de BMW 4 cabrio met hardtop. Is mij nu veel te duur hoor.Het is met nadruk een voorbeeld, ik zag een schade wagen voorbij komen. die beviel mij wel qua prijs….:)
dinsdag 14 juli 2020 om 00:28 #121081Maar ik weet toch dat jij al lang een zwak voor dit merk heb Max,en variatie in de groep zorgt voor gesprekstof,als het maar geen grijze wordt want daar zijn we op uitgekeken hahaha,sorry hoor Erik,moet ff jennen
dinsdag 14 juli 2020 om 00:29 #121082Nou Leen, bijvoorbeeld de BMW 4 cabrio met hardtop. Is mij nu veel te duur hoor.Het is met nadruk een voorbeeld, ik zag een schade wagen voorbij komen. die beviel mij wel qua prijs….:)
Met welke en hoeveel schade Max?
dinsdag 14 juli 2020 om 10:18 #121090@Leen: ik bedoelde meer Diana haar M. Dat dakje van die van jullie gaat nog prima zo.
Maar de softtop van diana vind ik dan wat traag hihihihihi die van de cascada gaat op 13 secondenMax, zo een bmw vind ik dus echt wel mooi…. super mooie lijnen, ook met het dak dicht. Hebben ze knap gemaakt.
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")dinsdag 14 juli 2020 om 13:21 #121132Oké het is je vergeven Pieter hahaha.
Ja die duurt wel iets langer maar huisvrouwen hebben toch niets anders te doen en dus ook meer tijd om te wachten tot hij open of dicht is gegaan hahaha,oeioei dat kost me punten :-P
Maar het is een feest om er naar te kijken,hoe alles werkt,hoofdsteunen naar beneden en weer omhoog,echt mooi uitgewerkt.
Alles is zo doordacht en mooi afgewerkt,een voorbeeld,ik heb de mogelijkheid om bij een lekke band deze te repareren en met compressortje weer op te pompen maar kan hem ook verwisselen en dan is er zelfs een speciale hoes aanwezig om het evt vuile wiel in te doen voor je hem opruimt.
Maar de tijd zal het leren hé,iedere auto gaat gepaard met geluk hebben. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.